Diving Poor Knights Island


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Whangarei
June 18th 2006
Published: July 14th 2006
Edit Blog Post


Ja havde jo desvaerre ikke held med at komme ud og dykke "Rainbow Warior", saa tog ned til Whangarei for at dykke "Poor Knights Islands".

Havde kun to dyk der - for SHIT hvor var det koldt!!! Men ogsaa utroligt smukt og meget anderledes!!! Froes sindsyg meget paa foerste dyk saa troede aerlig talt ikke at jeg ville tage det andet!. Men efter et varmt bad (ombord paa baaden) og en masse varm suppe og kakao, plus det at Jacque Coestau havde det naeste dyk (blue Maumau Arch) paa listen over top 10 bedste dykkerspots, ja saa var jeg jo bare noedt til det ik!!! 😉. Og super glad for at jeg gjorde for (sorry) SHIT hvor var det smukt!!!Svoemmede gennem den her Arch hvor en kaermpe stime fisk cirklede rundt om mig (som man ellers kun ser paa film)!! Helt fantastisk!! Og sollystet kom ned som de klareste straaler - helt utroligt!

Og hvad endnu bedre er, at jeg endelig har bedre styr paa mit kamera og hvilke instillinger jeg skal bruge for at faa optimale billeder under vandet - saa de er blevet noget bedre denne her gang (farverne osv) - haaber I kan se forskellen 😊


Additional photos below
Photos: 24, Displayed: 22


Advertisement

Poor Knights IslandsPoor Knights Islands
Poor Knights Islands

Soepindsvin...
Poor Knights IslandsPoor Knights Islands
Poor Knights Islands

Dykker (ikke mig)
Poor Knights IslandsPoor Knights Islands
Poor Knights Islands

Halen af en Eel (syntes bare faverne var helt utrolige!)
Poor Knights IslandsPoor Knights Islands
Poor Knights Islands

Short-tailed Stingray
Poor Knights IslandsPoor Knights Islands
Poor Knights Islands

Short-tailed Stingray
Poor Knights IslandsPoor Knights Islands
Poor Knights Islands

Short-tailed Stingray


Tot: 0.14s; Tpl: 0.012s; cc: 20; qc: 72; dbt: 0.0761s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb