Har badet i Denmark!

Oceania » Australia » Western Australia » Bunbury
January 8th 2013
Published: January 8th 2013

Hjemvendt fra 4 overnatninger, 5 dage paa farten. En tur fyldt med oplevelser. Bliver noed til at tilfoeje endnu en skuffe til min mentale Australien-kuffert!!!!

Lesson learnt: alting bliver lidt haardere naar det er 35-40 grader, ingen skygge, ingen vind..... At kunne tilgive og slaa en streg over = vaeldig nyttigt.

Hightlights fra turen: iskaffe, hoeje traeer, smalle og lige veje, op ad bakke og ned ad bakke, gamle traeer, Denmark = en by, sejltur med Steve Irwin's faetter eller i hvert fald med samme entusiasme = virkelig morsomt, togtur gennem skov, kaenguruer, kakkerlakker, chikader, firben, look-out trees, vandfald med naesten ingen vand, strande, boelger, iskaffe, traette og overophedede boern, sikring i bilen gaaet = vinduer kunne ikke rulles op = mangel paa aircon = varm hjemtur.....

Saetter billeder ind og taenker at det bliver en af de sidste gange inden hjemturen.

Det bliver med blandede foelelser at vi skal tage afsked med Australien. Her er virkelig varmt og til tider saa varmt, at man er ved at blive bims i laaget, men paa den anden side saa er her ogsaa helt fantastisk. Landet er stort og vi har jo ikke engang set toppen af isbjerget endnu....

Vi vil nyde den sidste uges tid. Spise mange is og drikke mange iskaffer.

Noej, hvor er jeg bare traet.....

Tot: 0.06s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0369s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb