Melbourne uden censur!


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Victoria » Melbourne
February 8th 2013
Published: February 8th 2013
Edit Blog Post

Halvanden uge i Melbourne! Møder nye og spændende mennesker hver eneste dag, det er næsten for meget at tage ind! I tirsdags mødtes jeg med den britiske pige, Katie, som jeg snakket bil-køb med! Vi mødtes med nogle af hendes meeeget britiske venner som begge studerer her i Melbourne.. Dernæst mødtes vi med flere af deres venner og endte til sidst (14 personer samlet) i en baghave i en suburb i South Yerra.

Rigeligt med "goon" som det bliver kaldt.. Det kan nok bedst sammenlignes med meget meget meget billig hvidvin! Jeg fik i løbet af aftenen stiftet nogle rigtig gode bekendtskaber og det er nu meget rart at få invitationer til forskellige begivenheder i løbet af ugen, efter kun at have mødt folk én gang! Nok om det.. Hovedpinen kom snigende dagen efter, men det lykkedes mig at finde hjem 😊

I løbet af ugen har jeg snakket lidt sammen med Katie og den tyske pige jeg mødte sidste fredag, og vi blev enige on at det nok ikke var en særlig god idé at købe en bil, da det ville betyde at vi skulle tilbringe måneder sammen.. Jeg kom i tanker om, at grunden til at jeg valgte at rejse alene, var for at møde mange forskellige mennesker og ikke tilbringe al tiden med de samme!

Lige pt er jeg i kontakt med nogle der allerede har en bil. De kører vest på i løbet af weekenden, og jeg tror måske jeg har været så heldig at få en plads i deres campervan -- score! På trods af det har jeg ikke specielt travlt med at komme lidt uden for Melbourne. Det er virkelig en herlig by! Den er dejlig stille, mennesker er utrolig venlige og der er nogle virkelig fede steder at hænge ud!



Lige pt er jeg babysitter. Fredag aften! How I met your mother (season 4), herlig aftensmad og et par øl! Couldn't get much better!

Advertisement



Tot: 0.06s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0376s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb