Morning igen ;-)


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » South Australia » Adelaide
February 12th 2006
Published: February 11th 2006
Edit Blog Post

.......... mit tidl. notat omhandlede jo oplevelser, startende den 11. og sluttende den 12. februar i den gryende morgenstund. Nu er kl. imidlertid blevet 9.00 lokal tid, og jeg har uden problemer faaet min "indespaerrede bagage" og sidder nu i deres ellers ret hyggelige lokaler og bruger det sidste af mit internetkort her til stedet. Personalet var meget kede af at hoere om de b........ toiletter, men glad for oplysningen. De vil hellere end gerne hjaelpe med booking af vinturen. Der er adskillige muligheder, og vi fik en god snak om mulighederne. Saa een af dagene hopper jeg nok paa denne:

Orlando Winery (Jacobs Creek)
Tanunda
Richmond Grove Winery
Bethany Winery

- egentlig aner jeg ikke dyt om vin, men jeg har smagt et par enkelte fra omraadet og kunne lide dette. Moef det var guf.
Kristian - hvis du laeser dette, saa sidder du maaske allerede nu og bliver helt laekkersulten??

Jeg kan nok desvaerre ikke love at tage et par flasker med hjem, da jeg efterhaanden har al for meget til min "lille" skroebelige krop at slaebe paa. Men maaske jeg kan byde paa et DK/koebt glas en dag?

Nu vil jeg hen til YHA med baggagen, pakke ud og om og i for at snuppe et lille togtur til Grenelg-omraadet. Det blev sgu'ttte til mange min.s soevn i nat, saa jeg tager lige en slapper her 1. dag - loeber maaske en lille tur rundt og ser byen i eftermiddag, hvis mit dumme knae vil vaere med.

KH

Silotta

Advertisement



Tot: 0.045s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 21; dbt: 0.027s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1015.7kb