Surfers Paradise

February 20th 2011
Published: February 20th 2011

SydneySydneySydney

Ful fisk
Nu har vi antligen kommit in i Queensland, rattare sagt Surfers Paradise. Har ar det varmare an nagon annanstans i Australien. Just nu rinner svetten ganska bra.

Igar fick vi reda pa att Lifegaurds pa stranden funkar utmarkt, da Jens och Henrik rakade simma utanfor flaggorna. De blev kungligt uppvaktaded av livvaktsjeepen, med kraftiga hogtalare pa taket. Viktor fick sig ocksa en kyss av en marine stinger som ar en ganska ofarlig manet. Lite svullnad och sveda.

Idag har vi bokat jeep och camping pa Fraser Island (25-27 feb) samt en seglingstur till Whitsunday Islands (1-3 mars).

Imorgon bar det vidare till Brisbane, dar vi planerar att stanna 3 dagar.

Hoppas att det ar varmt i Sverige....... xD

//Jens o Co

Surfers Paradise

Tvattlina - Hur man sparar 4$

20th February 2011

havets läckerheter
Det låter som ni har det helt fantastiskt! Vi följer reseberättelsen med stort intresse och blir så inspirerade. Viktor, jag blev inte så överraskad att du fick en kyss av en manet, det fick du ju i Tailand också. Donm verkar tycka om dig. Men du, du vet väl at du ska akta dig för hajarna, dom kan vara farliga! :-)
21st February 2011

Avundsjuk
Man är som sagt lite avundsjuk, ni verkar njuta för fullt! Men gillar bilderna, vill ha fler och ser att Herk har börjat odla mustasch!?
21st February 2011

HELT OTROLIGT!
Å mina fina underbara vänner! Ni ser ut att må toppen och vad ni skriver och berättar låter helt freakin otroligt! Jag blir så lycklig! Jag vill bara se mer och mer och mer :D Mycket kärlek, KRAMAR
23rd February 2011

Näsor
Ni måste haft riktigt roligt - en fin uppsättning röda näsor

Tot: 0.11s; Tpl: 0.011s; cc: 15; qc: 61; dbt: 0.0629s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb