1 nat i Hervey Bay


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Hervey Bay
March 11th 2006
Published: March 11th 2006
Edit Blog Post

Hej guys!

Saa er ogsaa Fraser Island oplevet. Vidunderligt. I skulle proeve at koere med stor bus gn. regnskoven paa bumlede sandstier - det er noget, der kan taende enhver koeregal dreng og pige. Var ved at tilte et par gange, men det gik. En dag, hvor vi laa ved den pittoreske Lake McKenzie kom der lige en dingo spadserende. Den for ned til soeen og drak af det ferske vand. PAA vej tilbage til skoven passerede den lige forbi mig - kun 0,5 m vaek. Overlevede - det var spaendende. Ikke alle oplever at se disse ulvehunde.

I morgen kl. meget tidlig hopper jeg saa paa bussen til Noosa. Skulle vaere - de riges strandpromenade og meget, meget smuk. Gad vide, om folk finder den smuk, naar der ogsaa ligger saadan en +40-aarig toes og slikker sol. Hope So.

Min sidste formiddag overseas tilbringer jeg hos Adrienne Hairdresser - skulle egentlig have fikset kroellerne loerdag, den 18. foer brylluppet hos vores venner, men tiden er lidt knap, saa jeg ordner det her. Saa - hvis jeg kommer til at se nogenlunde ud (vil have groent haar med roede og blaa striber i og karseklippet i venstre side) kan jeg sige, hvis nogen spoerger: Naa men det fik jeg da lige ordnet "henne i Brisbane".

Saaledes taeller dagsuret ned for mit 1. besoeg i Australien. Men bestemt ikke det sidste. Der skal ikke gaa mange mdr., foer jeg er her igen. Har jo ogsaa faeet nogle papforaeldre - Faye og Bob i Adelaide, og dem vil jeg altsaa besoege igen. gerne med manden min.

OK - see you in Noosa.

Love in harmony

Charlotte

Advertisement



Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.0408s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb