Billedskoenne Fraser Island

Oceania » Australia » Queensland » Fraser Island
March 9th 2006
Published: March 9th 2006

Saa hedder det verdens stoerste sandoe - Fraser Island.

Svoemme i ferskvandssoe - smukke McKenzie med sit turkusblaa "vand", sand saa hvidt og fint, at man skulle tro det var mel, groenne frodige traer, der omkrandser dette cirkulaere vidunder.

60 km's koersel langs Eastern Beach med smukke sandklitter i alle taenkelige farver, som km tilbagelaegges, til den ene side og hav m. hajer til den anden side.

4W - koersel gn. regnskoven langs smalle ujaevne sand- (ikke grus)stier med groenne grene og store tykke traestammer taet, taet paa.

Indkvarteret paa Wilderness Lodge under ganske fine forhold med 40 andre guys. Jeg deler vaerelse med Charlotte (DK), Dianna (UK) og Tina (N0). Ganske hyggeligt.

I skrivende stund er vi netop vendt hjem fra ovennaevnte strandkoersel i kilometervis og er smuttet paa besoeg for en kort svoemmetur paa det ******-stjernede Kingfisher Bay Resort stenkast fra vores residens. Wauv.
I aften staar den paa mexikansk buffet og maaske et slag Pool. Dianna vandt stort over mig i gaar, saa jeg tror jeg skal have mig en gang revance.

Det var alt for nu.

Uret tikker endnu engang........... nu kobles jeg af........

Tot: 0.076s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0311s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb