Det var saa Cairns......


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Cairns
March 6th 2006
Published: March 6th 2006
Edit Blog Post

Kl. er 10.07, og jeg har lige tjekket ud. Min shuttlebus til lufthavnen er planlagt til kl. 12.00, men vil nu se, om jeg ikke kan komme med lidt foer. Det er rigtig varmt her i Cairns i dag, og vekslende skydaekke med regn, saa jeg kan ligesaa godt tage en rolig middagsstund i lufthavnen og maaske nyde en god salat el. risotto uden stress og jag. flyver med JetStar kl. 13.30 til Brisbane, hvor jeg har meldt min ankomst paa Assie Way Backpackers i Cricket St. Det er bare for i nat, for i morgen gaar det nemlig videre med Greyhoundbus til Hervey Bay, hvorfra min 4/dages Fraser Islandtur starter.
Har lige set DMI's vejrudsigt - den siger 0 grader. Det bliver noget af en omvaeltning at komme hjem til.

Jeg tror, at der er noget i vejen med min indbakke i min hotmail, for der er slet ingen post og har ikke vaeret det de sidste par dage. Men maaske er det fordi, jeg er helt glemt......................
Nej - spoeg til side, klarer mig da uden. Det er bare SAA hyg'ligt at faa lidt sladder fra jer.

Sov godt - droem soedt - moed friske og veludhvilede paa jeres arbejde / i skolen i morgen - taenker paa jer.

KH

Silotta

Advertisement



Tot: 0.096s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0316s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb