Deel 21 the Final


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Cairns » Cairns City
October 8th 2011
Published: October 8th 2011
Edit Blog Post

Vandaag is het zaterdag 8 oktober, schone zus is jarig!
Ik ga vanmiddag om 16 uur vertrekken van Cairns naar Sydney. Daar komt Derek me ophalen en slaap ik daar. Ook de zondag breng ik met hem en Kirsty door, want zondag vertrekt mijn vlucht pas om een uur of 17.30 uur (moet ik nog even precies bekijken). Ik vlieg naar London Heathrow en 1 ½ uur later vlieg ik meteen door naar Amsterdam. Ik kom halverwege de ochtend op maandag aan.
Ik kijk er erg naar uit de kinderen te zien. Zij zeggen, dat ze me ook gemist hebben. Hope so!
Ik kijk absoluut niet uit naar het weer en het binnen zitten in Nederland. Zal weer moeten acclimatiseren. Maar goed, er is maar 1 manier om dat snel te doen en dat is WERK! Dat zal weer eens tijd worden na bijna 3 mnd vrij geweest te zijn.
Mijn koffer heb ik net al gepakt. Dat viel niet mee. Wim moet mijn badlaken maar meenemen, want dat gaat mij niet lukken.
Zo nog even de stad in en even zonnebaden en zwemmen. Kan nog net!!!!


Advertisement



Tot: 0.134s; Tpl: 0.013s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.1052s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb