Roadtrip Eastcoast 2010 deel 2

Oceania » Australia » Queensland » Cairns » Cairns City
August 31st 2010
Published: September 4th 2010

O jee, ik loop wat achter en na zoveel stops weet ik niet zo precies meer te vertellen waar en hoe we geweest zijn, daarvoor mijn excuses. Mijn geheugen laat me in ieder geval niet in de steek van de hoeveelheid bier, als hamburgers invloed hadden op ons geheugen was niet niet in staat om verder te komen dan "hallo iedereen, fijn dat jullie een bezoek brengen aan ons blog" Middels de Lonely Plan... Read Full Entry

Photos are below

Let op de bordenLet op de borden
Let op de borden

Een drempel bord en een Cassowary bord
Let op de bordenLet op de borden
Let op de borden

Een dode Cassowary en een levende!
Kapster AnkaKapster Anka
Kapster Anka

vlecht Roel's haar!
RupsjeRupsje
Rupsje

Foto's maken krijgen we onder de knie
VleermuizenVleermuizen
Vleermuizen

Deze vliegen er ontzettend veel rond in Cairns

4th September 2010

...
Zo, wat een mooi verhaal weer.. Nina lag alweer te slapen, dus ik kon ik mooi effe lezen en foto's bekijken.. maar wat een mooie tijd moeten jullie gehad hebben, en nog tegemoet gaat komen. hoop dat je zo'n mooie verhalen blijft schrijven, want zo kunnen we toch een beetje meegenieten he.. Wij zijn helaas weer aan t werk, de vakantie is voorbij. Mooi weer hebben we eigenlijk niet gehad, maar ja hebben ons toch vermaakt. Vandaag roepen ze mooi weer, zo'n 20 graden, dus gaan we naar jan en elise en gaan we daar bbq,en niet op de manier van jullie hahaha. geloof dat bijna iedereen komt, maar jullie zullen we wel missen hoor, we gaan de foto's kijken.. nou ik hou weer op met men gezwets, ga effe nina's traktatie (of hoe je het ok schrijft) afmaken voor op het k.d.v.. want ze word bijna 1 jajaja het gaat snel he, zal jullie wel missen op haar verjaardag.. heel veel liefs en xxxx uit bels
4th September 2010

Na een lange vlucht (6 uur in Sydney wat een toetje van de vakantie was!) die toch goed verliep, waren we weer thuis... De vakantie is zooo snel voorbij gegaan! Nagenietend van de vakantie hebben we onze laatste vakantiedag alle foto's aan de familie laten zien! Inmiddels zijn we met ons neus in t drukke Valkenswaardse levendje gevallen met het fijne woord werk er weer in! Roel: we hebben kostelijk gelachen om jouw leuke schrijftstijl, en wat bijzonder dat wij nog in jullie blog voorkomen, dit hebben we gewoon nog met z'n 4en meegemaakt!!! ---Jullie bellen nu, dat is raar om jullie weer aan de tel te spreken--- Vanmiddag komen er wat vrienden BBQen (onder het mom dat het mooi weer zou worden... er zijn alleen maar wolken, maar goed!) en dan kunnen we wat foto's en filmpjes laten zien. Dan sluiten we nu af met onze favoriete song: EN VAN JEEEEEEEEEEEEEEE ROEEEEEEEEL - TJEEEEEE VELT- MAN!!! LALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ROEEEEEEEEL - TJEEEEEE VELT- MAN!!! LALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
6th September 2010

Gaaf!
He roelie en anka!! gave verhalen,Roel want kun je toch heerlijk vertellen over de dingen die jullie doen. snap best dat je nieuw zeeland nu overslaat. zonder rijbewijs zitten jullie wederom met 17jarigen in een bus als een soort lang schoolreisje. en erg koud brrrrr! verder Roel krijg je weer een beetje dat atletische lijf zoals je ooit jaren terug in het leger had of toen je bij ons stage kwam lopen. trouwens is het eten echt zou duur in australie hahaha KRENT!! of kwam het overgewicht toch echt van al die worstenbroodjes. we hebben nu wel altijd over rara hoe kan dit?? jullie verder veel plezier in azie heerlijk chill.....jullie hebbe groot gelijk. probeer als je de moed bij elkaar hebt geraapt nog eens een proefduikje, kost daar geen drol. groetjes john en maartje

Tot: 0.051s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 20; dbt: 0.0262s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb