Roadtrip East Coast 2010

Oceania » Australia » Queensland » Cairns » Cairns City
August 19th 2010
Published: August 19th 2010

Hallo iedereen! met veel goede zin publiceren wij onze blog geïnspireerd van onze avonturen uit Australië, het is nogal een lap tekst geworden dus smeer nog even een broodje of zet koffie. Voor diegene die zich zelf met zijn hoofd op het toetsenbord vindt: dat vinden wij niet erg zolang er maar een berichtje achter gelaten wordt. Veel plezier en de groeten van, Jan & Elise, Roel & Anka Zo'n ... Read Full Entry

Photos are below

Fraser islandFraser island
Fraser island

Ons kamp bij het strand
Dit is nu onze kamer..Dit is nu onze kamer..
Dit is nu onze kamer..

.. Zoals te zien is zijn we erg geordend
Frisbee-enFrisbee-en
Frisbee-en

Dit word elke dag een paar keer gedaan door de mannen

19th August 2010

He allebei!!! Toch wel erg vet wat we allemaal meemaken :) Nu nog ff shoppen en dan op weg naar de krokodillen bij de daintree river!!

whooo
hey... goed idee om er een kopje koffie bij te pakken, dus da hebben we maar gedaan.. wat een super verhalen en leuke foto's. is wel gezellig zeker met zen 4. hier is er niet echt iets spannends gebeurd en het weer is nog steeds niet veel. zijn gisteren met j & t naar de dierentuin geweest. een geluk voor j & t dat ze nog mee naar huis mochten he, dat ze niet bij de apen gehouden hebben hahaha.. nou genioet er nog heel erg veel van.. dikke kus uit bels en een hele dikke knuffel van nina

ppfff
ik lees het verhaal vanmiddag wel!

=)
Hoihoi! Ben blij dat ik de laatste 3 bogs in mijn half uur pauze ben gaan lezen anders had ik het niet gehaald haha. Ziet er weer prachtig mooit uit allemaal, dacht eigenlijk dat het in Australie altijd 30 graden was, maar dat valt dus tegen xD Ik zie wel weer dat een simpel vakantietje naar kroatie, zoals ik gedaan heb afgelopen twee weken never nooit tegen maar 0,1 % van jullie avonturen op kan. Groeetjesss !
19th August 2010

mooi verhaal, volgende keer wel een foto maken van borat of andere birds of paradise! ik ben 10 dagen naar het garda meer geweest, ook mooi, erg druk gezien het hoogseizoen, maar het is wel een ander soort volk dan wat naar de spaanse costa´s gaat, veel beschaafder. ook een paar dagen in verona geweest, mooie oude stad met z´n opera en een dag in venetie. zo meteen m´n koffertje pakken voor een weekend parijs, ik had een hotelbon gekregen van collega´s (dus ook van jou) voor een gratis overnachting met ontbijt, dat is dus parijs geworden. de andere nacht heb ik bijgeboekt. het is hier rot weer maar dat zul je wel gehoord hebben van anderen, vervelend voor de mensen die nu vakantie hebben en niet weggaan of weg kunnen. tot de volgende keer! groet, henny
21st August 2010

geniet er nog goed van met zn viertjes
Geweldige verhalen en mooi foto,s , n avondvullend verhaal. maak er nog n gezellige week van en mocht je t erg vinden dat Jan en Elise gaan dan kom je lekker met hun terug naar nederland. De groetjes aan allen en nog heel fijne dagen xxxxx
27th August 2010

naar huis...
Na een superuitzwaaimoment midden in de nacht, gekken!!! hebben we een goede vlucht gehad naar sydney, we waren om 9 uur al aan de wandel met de ochtendzon, we hebben t operahuis en de harbour bridge nog eens goed in ons opgenomen en toch wel echt een aanrader voor jullie om hierheen te gaan voor werk... ? We hebben een lunch take away genomen en opgegeten liggend in de zon in de botanic garden!! WOWIE! We zijn nu weer op het vliegveld en je gelooft t niet... er zijn electronische problemen, dus een vertraging van nog in te vullen................ We zijn heel benieuwd hoe jullie trip verder gaat! G' day MATES!!!
1st September 2010

ha vak.gangers
ha roel en anka ik ben nu bij je moeder en t is er zo stil zonder jouw, wij wensen jullie nog n heel fijne en onvergetelijke vakantie. heel veel groetjes tante mia en klaas

Tot: 0.295s; Tpl: 0.013s; cc: 18; qc: 88; dbt: 0.1929s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb