Brisbane - the last stay


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Brisbane
March 15th 2006
Published: March 15th 2006
Edit Blog Post

Saa skriver jeg mine sidste australske strofer paa denne hjemmeside. Nuvel, jeg fortsaetter nok lidt, naar jeg er hjemme. Der skal vist finpudses hist og pist.

7,5 fantastiske uger rinder ud. Thailand YES - Australien YES - I'm sure I'll be back.

Har netop forladt stolen hos Hairdresser Adrienne in Queen Street, saa nu er jeg klar til Mia og Soerens superbryllup i kommende weekend. Er naturligvis ogsaa klar til at go working again, omend jeg nok er at finde somewhere in dreamland for the next months or more.

Glaeder mig til at fortaelle mere og vise mine mange bill. til dem, der maatte have interesse heri. Flere har spurgt, om jeg ikke laver en australsk aften baade i det koebenhavnske og i det jyske. Nuvel - det overvejes, var maaske slet ikke saa tosset med en diasaften. Kraever blot lige lidt systematisering i mit materiale.

Snupper shuttlebussen til airport'en om et par minutter, og glaeder mig til de naeste mange timers flyvning med Thai Airways - det er ret luksuioest vil jeg sige.

OK - catch you later.

Cheers Silotta

Advertisement



Tot: 0.039s; Tpl: 0.008s; cc: 13; qc: 23; dbt: 0.024s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb