Accomodation, kænguruer og koalaer :)

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » St Lucia
July 18th 2010
Published: July 18th 2010

BILLEDER FØLGER OGSÅ HER SNAREST MULIGT 😊
En kort hurtig update her søndag aften 😊..

Jeg har nu endelig fundet et sted at bo - kun 15 min til fods fra campus!!.. Ud over det er det klart det lækreste sted jeg har set indtil videre, og er dermed rigtig godt tilfreds 😊.. Det endte med også at være lidt over budget, men sådan er det jo så..

I dag søndag, har vi derudover været i Lone Park Sanctuary.. Det var en vildt fed oplevelse, hvor vi oplevede en helt masse ting..

Vi fik fodret og kælet kænguruer og koalaer. Derudover fik vi set en række ørne og ugler jage på helt tæt hold. Til sidst fodrede vi fugle, hvilket vil sige at man stod i en sværm af fantastiske fugle, der stort set spiste fra din hånd - og ellers var alle vegne, blandt andet landte de tit på ens hovede og sad der 😊

Dette blandt meget andet gjorde det til endnu en super dag her i Brisbane 😊.. De næste dage har vi en række introduktionsmøder der er mødepligt til, men sidst på ugen tror jeg vi tager nogle dage ud til kysten og nord på.. Måske til Great Barrier Reef..

Varme hilsner

Oliver

Tot: 0.069s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0417s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb