Blue Mountains

Oceania » Australia » New South Wales » Katoomba
March 28th 2008
Published: March 28th 2008

Donderdag zijn we vanuit Sydney in Katoomba geland, een van de leuke dorpjes in de Blue Mountains. We zitten in een gezellig YHA (Youth Hostels of Australia) waar we gebruik kunnen maken van allerlei gemeenschappelijke faciliteiten. Even lekker ontbijten en zelf afwassen is erg prettig na al die restaurants. We kunnen er internetten, wassen en prima slapen nadat we zelf de bedden hebben opgemaakt... Verder sprken we mensen uit allerlei landen die weer tips hebben en soms zelfs zich aanbieden als prive gids!

We zijn op advies van Victor de Grand Canyon Trail gaan lopen vandaag, een fantastische ervaring. We kwamen op deze route door een tropisch regenwoud en langs de "rim" van het canyon, onderweg lunchen uit de backpack en daarna in het Bush cafe lekker thee gedronken met Custard Cake. Het weer blijft ons goed gezind, koelere lucht met een heerlijk zonnetje, prima wandelweer.
Hans mag zich nu ook scharen onder de Crocodile Dundee Club, hij heeft een hoed van kangaroo leer gekocht. Patries heeft ook nog even geprobeerd links te rijden maar dit bleek toch erg veel gevraagd van haar oog/hand coordinatie, stoeprandje gepakt en Sophie heeft een extra gordel omgedaan ! Phie maakte nog wat mooie foto's van de 3 Sisters formatie ( voor Mirjam & Naomi). Tries gaat toch wel weer een poging doen op het rechte stuk wat we zeker nog gaan tegenkomen op weg naar Adelaide.

We zijn maar 10 dagen weg en hebben toch al erg veel meegemaakt. Morgen vertrekken we waarschijnlijk naar Jarvis Bay, maar plannen kunnen elk moment weer wijzigen, dat is het leuke van rondtrekken.

28th March 2008

groeten uit het teutelburgerwald.
Hi Sister, hans en PHie, We hebben de rotsen verdeeld. De middelste (dikke) is voor Naomi. Alhoewel de grote mond meer op jou van toepassing is. De Linker (slankste) is voor mirjam en dan blijft de kleine ronde rechter voor jou over. Mirjam heeft gewandeld in het Teutelburgerwald???? dat was een avontuur!! vakwerkhuizen en een mooie man! Daar kan jullie reis niet tegen op. de foto,s zijn prachtig, we zitten hier te kwijlen voor het scherm. Hier is het nog steeds slecht weer maar het weekend zou iets beter worden Dikke knuffels voor jullie drietjes Mirjam en Naomi
5th April 2008

gewonnen
Hoi Sophie, Patries en Hans, Zo te zien gaat het goed met jullie. Hier is het allemaal ook OK. Dat komt omdat we vorige week hebben gewonnen van Nijmegen (4-1) en vandaag van QZ (8-1). Liggen dus lekker op schema voor het kampioenschap. Volgende week doetinchem en dan hebben we ze allemaal gehad. Geniet er verder van en ik kijk binnenkort weer op jullie reisboek.
9th April 2008

message from Alice Springs
Hi Jos, Goed te horen dat de meiden in de winning mood zijn, geeft vertrouwen en dat hadden ze nodig. Sophie heeft geregeld contact met de meiden via Hyves, vind ze erg leuk. Hoorde ook dat er mooie doelpunten gemaakt zijn door verschillende meiden, leuk dat iedereen meedoet en enthousiat is. Doetinchem mag ook geen probleem zijn, Md3 Nijmegen is denken wij de enige waar tegenstand van te verwachten is. In ieder geval veel succes de komende wedstrijden, groetjes uit de desert (34 graden), HPS.

Tot: 0.171s; Tpl: 0.019s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0608s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb