hieman jo tympii..

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
March 7th 2006
Published: March 7th 2006

alkaa ottaa vähän päästä, ku kukaan ei oikein oo meistä vastuussa ja sit ei oikein itekään tiedä mitä sitä pitäs tehdä. Mentiin aamulla taas heräämöön niinku oli puhe ja luultiin, et ollaan koko päivä siellä, niinku eilen sovittiin. Noh oli tosi hiljasta ja sit tunnin istuskelun jälkeen meidät pistettiinki kattoon leikkausta. Noh siinä leikkaussalissa mihin oltiin menossa, niin edellinen leikkaus oli melken loppu eli mentiin morning tea:lle. Siellä istuskeltiin melken sit tunti. Ja ha haa! me saadaan syödä kirurgeille tarkotettuja voikkareita, joita siellä pöydällä on.. :P Sit anestesialääkäri tuli hakeen meidät mukaansa ja mentiin hakeen seuraavaa potilasta osastolta. Istuskeltiin sen naisen kaa vähän aikaa ja juteltiin/rauhoteltiin sitä ennen leikkausta. Sille tehtiin selkäleikkus. Jotain lannenikamiin L4-5. Sitte se mukava kirurgi anto meidän kattoo selkytimeen, ku ne oli parikytäsenttiä tavaraa ottanu sieltä pois. Siellä oli hermo ja kaikkee muuta jännää. 😉 mutta meille ei kyllä ikinä tehdä mitään tollasta! me kohta minnan kaa kieltäydytään kaikista mahdollisista leikkuaksista. Sitten oltiin heräämössä iltapäivä, mutta oli tosi hiljasta. Tyyliin 10hoitajaa (+me) ja 3potilasta. Ja sit tuli paljo potilaita paikallispuudutuksella, mut ne on siel jotain 15min eli tosi nopeeta. Me vaan Minnan kaa putsailtiin potilaspaikkoja. ja päästiin vähän etuajassa kotiin, ku turha siellä oli vaan seistä.

Tot: 0.092s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0644s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb