mukava setä! ;)

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
March 8th 2006
Published: March 8th 2006

mentiin tänään kattoon tahdistimen laatikon vaihtoa. Siellä oli sellanen ylikiva anestesialääkäri Fergus, joka anto meidän tehdä vaikka ja mitä! Minna sai ventiloida ja kanyloida!!! Siis se lääkäri anto luvan ja samoin potilas, niin kyllähän me sit yhteistuumin päätettiin, että minna saa sen tehdä. Suomessahan se ois ihan ok, mut ilmeisesti sairaalaan säännöt kieltää sen meiltä. No se lääkärihän oli koko ajan siinä kattelemassa vieressä, niin so what! mitään ei tapahtunu! ja mä sain sekotella lääkkeitä! :D jee! ja Fergus kyllä meille sano, että hän ottaa täyden vastuun kaikesta (niinku pitääki), mut siitä ois kivaa, että saadaan tehdäki jotain, ettei tarvi vaan seisoskella. Ja jos meitä stressaa jonkin asian tekeminen, niin ei tarvi tehdä.
ja sit mä oon tosi pahis. väitin kirurgille vastaan.. :P se tiedusteli, että onkos meillä suomessa mitään kuuluisia olutmerkkejä. ja mainosti, että täältäkin saa hyvää vodkaa. totesin sille, että olut on pahaa ja vodka paljon parempaa, kun siihen voi sekotella mehuja, ym. Kirurgi oli asiasta kyllä erimieltä. ja naureskeli mulle!
Iltapäivä oltiin sit heräämössä. Siellä oli vähän tylsempää. Mä sain kyllä soittaa osastolle.. Mut haettiin niille alusastioita ja kaikkee muuta rutiinijuttua. Ja neljäks piti sit Angieta jututtaan. Se oli laittanu meille koko ajaks töitä eikä yhtään lomaviikkoa! me aateltiin vähän kritisoida tätä asiaa, kuhan selvitettään opettajilta paljo meidän oikeesti pitää tedä töitä. Pitäs pari tehtävääki tehdä täällä ollessa ja ne ei oo mitään ihan pieniä...

Tot: 0.057s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0337s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1023.6kb