anestesiahoitajan matkassa

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
March 6th 2006
Published: March 6th 2006

ihana aamu! eka aamu, ku jakso mennä töihin ihan reippaana. Meidät pistettiin tänään sit anestesiahoitajien ja -lääkärien mukaan leikkauksiin täks päiväks. Ja vielä eri leikkaussaleihin. Mä pääsin katteleen verisuonileikkauksia. Intuboidessa mulle näytettiin äänihuulet ja kerrain sain jopa hapettaa yhtä potilasta ennen intubointia. Anestesialääkäri mulle selitti lääkkeitä ja monitoreja ja käytiin läpi kaikki intubointivälineet. Jos toi sanasto ois taas vähän kasvannu. Ja sain soittaa heräämöönki, että tuotas potilas. :D oon jo aika hyvä puhuun puhelimeen engelskaa! 😉 Mutta tarkailua tää päivä lähinnä oli..
Minna oli kattomas luukirurgiaa ja meidän kontio-mies oli siellä operoimassa.. Minna oli lähinnä vaan kyseli ja kuunteli tarkkaan mitä sille opetettiin.
Kaupassa käytiin.. taas vaihteeks! meidän jokapäiväinen traditio.. jotain pientä on aina pakko hakee! tänään tuli opintotuki eli huomenna ois vuokran maksu aika.. 😞 se ei oo ikinä kivaa! menee paljo rahaa! mutta makaroonilaatikko uunissa.. eiku syömään..

Tot: 0.141s; Tpl: 0.037s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0807s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb