rusketuksen aloitus..

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Manly
March 5th 2006
Published: March 5th 2006

Meidän aamupalaa häiritsi tänään taas naapurit. Tällä kertaa kysessä oli perheriita ja suuri sellainen. Äijä huusi minkä kerkes ja välillä tais lentää jotain seinäänkin. Ja just ku saattiin aamupala lopetettua se huuto lakkas. Naapurit kun oli soittanut poliisit!! hyvä! ja niin sitä miestä vietiin.
Päätettiin sit lähtee hakeen sitä rusketusta Manlysta. Tai siis ainakin alottaa. Eihän me oltu ku vajaat puoltoista tuntia, ettei kovin pahasti palais näin ekalla kerralla. Ja aurinkorasvahan on 30+ suojakertoimella.. saas nähä onko tytöt siltikin huomenna ihan rapuja. Toivotaan ettei!
Naisiahan oli rannalla yläosattomissa heti vaikka kuinka, mutta me ahdasmieliset suomalaiset ei liitytty tähän jokkoon. Yläosat siis pysy päällä. Oishan se kamalaa, jos tissit heti palais. Surffaripoikiakin oli liikenteessä. Aallot vaan oli niin suuria ja virtaukset kovia, että aloittelijat ei saanu mennä veteen ollenkaan. Menihän se aika sitten mukavasti niitä seuraillessa.. 😉
Ja jäätelöä piti nauttia! Ostettiin Kööpenhaminalaista jätskiä, jossa oli oikea vohveli ja suklaareunus, 2palloa jäätelöä, kermavaahtoa, kastiketta ja strösseleitä! nami nami!!! olisittepa nähny ne! Minna söi vähän päällensä, mut onneks mä osasin syödä vähän näitimmin.. :P
Tänään tulee joku hyvä leffa Disney kanavalta. Sitä siis katsomaan!

5th March 2006

Hei nuoriso
Oli tosi kiva lukea teidän toilailuista siellä. Luulen kyllä, että antavat teidän tehdä pikkuhiljaa kaikenlaista siellä harjoittelussa. Täällä on aamupakkaset n. kahdessakymmenessä, iltapäiväksi laskee. Loma meni kotosalla, kun Nivalassa loma alkaa vasta nyt. Pitäkää huoli itsestänne ja nauttikaa olostanne järkiperäisesti mutta täysillä. T. Eila K.

Tot: 0.088s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 50; dbt: 0.0571s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb