Byron Bay - víkend nicnedělání, opalování a ranního vstávání na východ slunce


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Byron Bay
September 6th 2014
Published: September 8th 2014
Edit Blog Post

Tento víkend jsem strávila v Byron Bay, surfařském městečku vzdáleném 170 km jižně od Brisbane. Oba víkendové dny jsem vstávala v 5, abych štíhlá východ slunce, jinak ale celý víkend spojoval odpočinek, chytání bronzu a "socializace" aneb poznávání nových lidí.

V sobotu jsme se vydali k nedalekému majáku, vzali jsme to cestou přes pláž, takže asi 2-3 x delší než podél silnice, ale zato jsme potkali 3 svatby (u první svatby jsem si říkala: oho, to je originální! 😉) a naskytl se nám nádherný výhled na nekončící Pacifik.



Páteční i sobotní noc byly plné "clubbing (jít do klubu)", pití alkoholu a další "socializace (socializace je blbost, omlouvám se všem psychologům, ale v angličtině je to socializing". No tak do jednoho klubu mě nepustili bez pasu nebo řidičáku, do dalšího ISIC stačil, ale mít toto odškrtnuto mi stačilo. No a v neděli jsme potkali velryby, takže "whale watching" mám taky odškrtnuto, juch!



Psaní zas jindy, nyní užívejte videí a fotek.



procházka po Byron Bay



racek

oceán - omluvte padající obzor


Additional photos below
Photos: 45, Displayed: 22


Advertisement






bez rezimu ;)bez rezimu ;)
bez rezimu ;)

Vysledek: je dobre mit rezim!


Tot: 0.079s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 29; dbt: 0.0293s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb