USA: NY & SLC & Las Vegas Febr-mrt2008

December 2nd 2010
Published: December 2nd 2010

America 2008

Zaterdag 23 februari 2008.

Om 6:30 opgehaald door Cees, Starbuck op schiphol, en om 9:30 de lucht in.

Na 8:15 uur vliegen geland op JFK.
Het had flink gesneeuwd !
Na een ritje in de airtrack van de luchthaven naar de Metro.
Om 1400 uur het Hotel Herald Square naar binnen, veel studenten, dus herrie.
Het blijft bewolkt, maar is droog, overal ligt nog sneeuw, zeker in de parken
Direct met de Metro door naar het stadion van de METZ en Tennis USA OPEN op Flushing Meadows.
Lekker gewandeld, men was aan het voetballen,
Hierna naar het Natural Historic Museum, waar we maar 0:45 binnen waren voordat het dicht ging, maar toch genoeg gezien. Was indrukwekkend en een mooi gebouw, Wij hebben de plekken gezocht vanuit de film met Ben Stiller "Night at the Museum" .
Hierna naar Greenwich Village waar we gegeten hebben bij J & H, maffe tent,
Verder is Greenwich Village een leuke plek om te eten en te borrelen.
Hierna nog even naar Time Square voor een paar foto’s van de vele Neons, er komen er steeds meer bij.
Daarna naar het hotel, waar het slapen wat moeilijk ging door het lawaai van de buren.

Zondag 24 februari 2008.
Om half 8 op en om 8:00 op pad, Het is een prachtige zonnige dag
Eerst naar Brooklyn Heights, Door verkeerd over te stappen liepen we ook nog door Chinatown.
In Brooklyn hebben we op de promenade de skyline bekeken, een Starbuck opgezocht en door wat mooie wijken gelopen. Een oud pand naar binnen gelopen met 2 indoor tennisbanen en squash en fitness,
Hierna met de metro naar de NY Yankees Stadion, even verkeerd gemetroot, dus pas de tour om 13:00 uur, Wel lekker biertje gedronken in een Yankees bar.
Het was een mooie tour met veel oude herinneringen, Volgend jaar wordt in het nieuwe stadion (ernaast ) gespeeld.
Na de tour zijn we door Harlem gelopen , langs het beroemde Apollo Theater, en wat geshopped,
Toen weer in de metro en halverwege Central Park eruit, lekker in het Park gelopen richting 5Th Avenue, Heeeel veel mensen aan het schaatsen !!
Toen naar Rockefeller Center en dan de metro naar het hotel, shuttle regelen voor morgen, laptop mee en naar de Starbuck.
Zo meteen naar Greenwich Village voor het avondeten, Big Pizza 18 inch voor z’n 2’ n, Daana naar de Ierse Pub bij het Hotel in de buurt. Hier veel herrie en na en biertje en een witte wijn naar ons hotel.
Koffers al een beetje pakken, shuttle moesten we zelf regelen en dan slapen, Wilma slaapt slecht.

Maandag 25 februari 2008.
Om half 8 op, naar de Speedy’s, broodje mee en naar Ground Zero.
Het is weer een mooie zonnige frisse dag.
Nog steeds een groot gat midden in de stad, wel veel veranderd sedert 2002.
Er is nu weer een metro, de gebouwen rondom zijn hersteld. We lopen via loopbruggen en gebouwen rond GZ. Daarna via Wall Street naar Pier 17.
Via Fultonsreet terug naar GZ en dan met de metro naar Hotel.
PickUp was op tijd en dus waren we veel te vroeg op JFK, moesten om half 12 weg van hotel, maar even over 12:00 waren we al op JFK.
Voor 1 koffer moesten we 50 dollar bij betalen, Natuurlijk niet betaald door Wilma, Wat in de handbagage en geruild met de kleine koffer, toen mochten de koffers zo mee.
Inchecken, weer de schoenen uit, We zitten nu aan het bier, onze vlucht gaat om 15:00 uur.
We worden 4 1/2 uur later opgehaald op het vliegveld van Salt Lake City door George en Myrna. Het is zwaar bewolkt en het regent.
We gaan gelijk een hapje eten en de skies huren voor morgen. We gaan niet al te laat naar bed. Jan drinkt nog wel een biertje met George.

Dinsdag 26 februari. 2008.
Om 7.30 uur staan we op maken ontbijt en pakken de bus van 9.20 uur naar Brighton.
Het is een prachtige zonnige dag.
Byron gaat ook mee en wij zien hem bij de bus. Onderweg naar boven zien we tijdens de busrit een moose lopen en eentje liggen. Fantastisch.
George regelt een gratis skipas voor de ochtend. Het is strak blauw en er ligt 3 meter sneeuw op de piste. Het skiën gaat goed en z’n vieren suizen we naar beneden. In de middag hebben we geen pas meer maar blijven door skiën.
Niet echt netjes maar het is niet anders. Je hebt nergens controle of je een pas hebt. Het heeft ons $106,- bespaard. Daar zijn we avonds lekker van gaan eten.
Om 21:00 uur zijn we weer thuis en gaan we een stukje van de DVD van Andre Rieu kijken. Deze DVD was een cadeautje van ons voor Myrna. Morgen gaan we weer skiën in een ander gebied. Deze dag krijgt een 10+.

Woensdag 27 februari 2008.
Het is weer een zonnige dag, Vandaag gaan we naar Snowbasin. Kenny en Tate gaan ook mee. Dit zijn vrienden van Brett. Kenny rijdt in een hele grote auto een uur naar Snowbasin. Het is een vrolijke boel in de auto.
Snowbasin is werkelijk het prachtigste skigebied wat ik heb gezien. De lodge en zelfs de toiletten zijn zeer luxe.
Overal ligt vloerbedekking en je loopt er gewoon over met je skischoenen. Zelfs het eten is zeer goed. Hier is de Olympische 2002 downhill voor mannen en vrouwen gehouden.
We verzamelen moed en gaan naar de startplaats. Het is niet steil maar heeeeeel steil. Een iets minder steil pad loopt achter langs en door gaan we naar beneden. Alles ging goed. Rest van de dag heerlijk geskied alleen ging de ski van Jan uit en hij maakte een vreselijke crash.
Hij heeft veel last van zijn schouder en duim. We laten de ski’s afstellen in de lodge waar een werkplaats is en gaan toch door tot over drieën. We eten daar een heerlijke soep met brood voor niet te duur. Het was een dikke 10+ dag.
Weer een uurtje terug naar huis. Tate heeft kaartjes voor ons voor JAZZ maar vanavond komt de hele familie pizza eten dus wij moeten de kaartjes afslaan. Jammer.
Thuis valt het ligt uit en dit kan ook niet a la minuut gemaakt worden. Er is iets met een transmissie. Inmiddels is iedereen gearriveerd maar we kunnen de pizza’s niet warm maken want de oven doet het ook niet. Alles ingepakt en naar het huis van Diane en Paul. Het was gezellig. Jan heeft veel last van zijn val.
Deze dag krijgt een 10- omdat Jan zo hard is gevallen.

Donderdag 28 februari 2008.
Half 8 klopt George op de slaapkamerdeur. Hup eruit. Vandaag gaan we met z’n drieën skiën in The Canyons. Hier zijn we al eerder geweest en dit is ook een mooi gebied.
.Het is een klein uurtje rijden, maar weer een mooie tocht, het weer is prachtig, eigenlijk iets te warm, want beneden smelt de sneeuw snel.
We gaan met het gondeltje, de cabriolet. naar het begin van het skigebied, Mijn handschoen valt naar beneden, Ik ga terug met de cabriolet, zie hem halverwege liggen, en loop daarnaar toe, moet bijna zwemmend naar de handschoen over een berg sneeuw. Maar ik heb hem weer en loop verder naar boven.Uitgeput begin ik met skiën.
Het is een groot gebied, met vele snelle liften..We skieen tot kwart voor 3 en eten een soep.
We gaan naar huis, onderweg nog een French Vanilla,
Thuis gekomen de foto’s op de laptop, en we gaan met Myrna op zoek naar een cowboyshirt voor Marieke.
We komen uit in Gartner Village, erg toeristisch, maar leuke oude gebouwtjes, maar geen cowboy stuff.
Nog naar een Huntingshop maar hier ook niets gevonden,
Thuis eten we heerlijke tortellini’s met salade.
We willen de film “ 3:10 to Yuma” zien maar de versterker is kapot, dus we kijken de film in de slaapkamer van G & M. Om 22.30 naar bed. Deze dag krijgt een 8.
De sneeuw was niet geweldig en ik had vandaag geen goede benen.

Vrijdag 29 februari 2008.
We gaan met zijn 2’n. Snel nog even bij de skirental discount tickets halen. Na het ontbijt brengt George ons naar de busstop. We gaan weer naar Brighton. Het is weer stralend weer en we genieten volop. We maken schitterende afdalingen en we krijgen een kleurtje.
Om 15.30 uur haalt George ons weer op. We brengen de ski’s terug en drinken aan de overkant in Paradise een zeer goede cappuccino.
Deze dag krijgt een 9, omdat George niet mee was.
George en Myrna eten iedere week met vrienden in een restaurant. Dachten we mooi onderuit te komen maar nee hoor!!! We moeten mee. Maar the American way of dineren is met een uurtje klaar. Dachten wij………… Bij binnenkomst blijkt het een ‘vreetschuur’ te zijn.
Er is zoveel eten dat je niet kan kiezen. Geen probleem voor ons want slaan de vleescounter over maar nu weten we waarom de Amerikanen zo dik zijn.
En er liepen aardig wat dikke mensen rond. Ook de toetjescounter was een paar meter lang. Dit alles voor $6,79 all you can eat.
Bij de ingang ontmoeten we Gerry. We lopen naar binnen en daar zitten al een aantal vrienden. Wat ons weer verbaast is dat zij al zitten te eten. Dat zal bij ons niet gebeuren. Wij beginnen ook maar en halverwege komen er nog 2 vrienden aan tafel. Het uurtje is anderhalf uur geworden en daarna zijn we nog naar Wall Market en Dollar Tree geweest. Batterijen voor de fotocamera gekocht, deodorant en oorbellen.

Zaterdag 1 maart 2008.
Vandaag een klein uurtje uitgeslapen. Daarna gaan we naar het Olympisch Park in Park City.Hier zijn tijdens de Olympische Winterspelen van 2002 schansspringen, bobslee en skelerton gehouden. Er is een museum bij je mag mee met de bobslee $200. Op het bobsleespoor werd een wedstrijd voor de jeugd gehouden. Rodelen. Het ging zo vreselijk hanrd dat je ze niet voorbij zag komen. Hier hebben we de ochtend door gebracht en het was erg leuk.
Daarna zijn we naar Park City gegaan, wat rond gelopen en geluncht.
Vlakbij Park City is een grote outlet store hier lopen we ook nog een paar uurtjes.
Tijdens het shoppen gaat het vreselijk sneeuwen en stormen. Dit was verspeld. Dat kunnen ze goed hier.
Er komt weer een heel pak sneeuw bij. Om 18.00 of 19.00 uur zijn we thuis en eten een sandwich.
Daarna kijken we nog een film.

Zondag 2 maart 2008.
Mooi weer. Vandaag gaan we een trail lopen met sneeuwschoenen. Byron gaat ook weer mee. De schoenen zijn net tennisrackets maar dan moderne dan die wij eigenlijk kennen uit de films. Het is zwaar maar erg mooi. We gaan door diepe sneeuw.
Na 2 ½ uur lopen zijn we weer terug bij auto. We brengen Byron thuis maar we moeten mee naar binnen want zijn vrouw Betty heeft wijn en kaas.
De kaas is wel oké maar voor wijn is het vroeg. We praten en snacken een uurtje en gaan dan naar huis.
George gaat een tukje doen en wij gaan met Myrna shoppen.
We kopen 4 paar schoenen, elk $20. Voor running en hiking en voor dagelijks gebruik. We kopen ook leuke shirtjes voor Cees en voor Jan.
Om 18.30 uur zijn we thuis en omdat het morgen de mooiste dag wordt gaan we naar de skiwinkel om voor morgen een paar ski’s te huren. We hebben al zulke mooie dagen gehad dat het volgens ons bijna niet beter kan maar volgens de weatherforecast is morgen de mooiste dag. De rest van de week gaat het weer sneeuwen.
We eten thuis lasagne. En kijken een film. (Trade met Kevin Kline )

Maandag 3 maart 2008.
Vandaag met z’n 3n, Byron heeft last van zijn keel.
De bus kwam niet om 9:20, dus we waren een half uur later op de piste van Brighton.
Het was zonnig maar ook flink kouder dan de vorige dagen.
We moesten de haarband en muts op. Maar in de verse sneeuw skien was heerlijk.
Om 3:00 PM gingen we weer met de bus terug, en we leveren de skies nu definitief in.
Thuis belde Brad op dat hij 3 kaartjes had voor de Jazz vs Maverick. Dus dit was haasten, We moesten onze koffers ook nog inpakken voor morgenochtend.
We eten downtown in Trolley Square in de “ Spagetti Factory”.
Hierna gaan we met Myrna, George kijkt thuis, naar de Jazz game.
Er gebeurd tijdens zo’n wedstrijd heel veel entertainment, De Jazz wonnen op het nippertje.
Hierna met de tram naar de parkeerplaats waar George ons weer oppikt.
Brett had ook nog gebeld om afscheid te nemen, hopelijk zien we hem vaker volgende keer.
We gaan om 11:00 PM uur slapen.

Dinsdag 4 maart 2008
Om half 7 eruit en een kwartiertje later zijn we op weg naar het vliegveld
George en Myrna brengen ons weg
Het vliegtuig heeft een drie kwartier vertraging. Na take off zien we het grote Salt Lake en de witte bergen met de “ Copper Mine” erin, heel duidelijk.
Vliegtijd is 1 uur en 3 minuten.
We zien weer heel mooi Lake Mead en de Hoover Dam, weer heb ik geen foto gemaakt !
Aangekomen met de shuttle bus naar het Hotel “ Tuscany”, iets van de strip af op Flamingo road. Het is heerlijk zonnig weer ongeveer 25o.
We gaan na het omkleden naar de 2 for 1 tickets bureau, zien nu niet zo veel aanbiedingen voor ons, gaan de starbuck binnen en lopen daarna terug naar het hotel voor een sandwich en lekker aan het zwembad.
Om 4:00 PM gaan we weer de stad in
We lopen weer naar Tix4tonight en nemen kaartjes voor de Titanic in de Tropicana, daarna nemen de bus downtown, Lopen op Freemont en gaan naar Main station, drinken en eten wat aan de Bar.
Hierna met de bus terug naar NewYork drinken in de Pub, met Ierse muziek, een pint en wijn.
Hierna lopen we via de MGM naar ons hotel terug.

Woensdag 5 maart 2008
Uitgeslapen tot half 9, Op zoek naar een buffet ontbijt, Dit was moeilijk omdat bij de Flamingo en lange rij stond en anderen heel duur waren.
We nemen in Ceasers een koffie en Yoghurt met musli.
Daarna rustig terug, naar het zwembad, eten een broodje en koffie gehaald bij de benzinepomp,
Om 14:15 , een half uur te laat, worden we opgehaald voor het paardrijden. Het was een uur de woestijn richting noord rijden,
We komen aan op een plek met veel paarden en wat trailers. We zijn met zijn 8’n.
We rijden 2 uur rond langs heuvels en rivierbeddingen. De hond loopt mee.
Ik had een groot paard, Ilya, Wilma een indiaane paard, black berry wine,.
In het donker gaan we barbeque’n, een karrig maal, wilma alleen bonen en een aardappel, met sla.
Er is een klein kampvuur, het is flink koud geworden.
In het donker rijden we terug naar het beginpunt.
Terug in Vegas gaan we naar Venetie en in Ceasers nemen we een Cheese cake in de Cheesecake factory.
Hierna nog bieren in de Flamingo. Om 12:00 gaan we slapen.

Donderdag 6 maart 2008.
Om half 9 op Koffie op de kamer met een muffin.
Hierna lopen naar de Bavaria Brauerei tegen over het Hard Rock, het weer is iets minder koud dan gisteren, maar lange mouwen heb je wel nodig.
Hierna met de bus 108 naar de Premium Outlet, waar we allebei iets kopen.
Terug naar het Hotel en lekker in de zon wat eten en zwemmen
Om 16:00 uur naar de Tropican voor de Titanic tentoonsteling.
Hier lopen we langer dan een uur rond,
We zien veel voorwerpen die men naar boven heeft gehaald door de jaren heen. Ook lezen we veel verhalen over welke passagiers aan boord waren.
Hierna nemen we de de bus naar Ceasar’s ( duurde erg lang ), waar we een flink diner nemen,
We lopen nog wat door Ceasar’s en gaan naar het Bellagio.
Hier lopen we ook doorheen, zien 2 x de mooie dansende water fonteinen
Om half 11 gaan we slapen want we moeten om 5:50 op.

Vrijdag 7 maart 2008
Gelukt om op te staan en we zitten om 7:15 in het vliegtuig richting NY.
Hier hebben we 2, 5 uur wachttijd en daarna door naar Amsterdam.
Het wordt 1,5 wachttijd omdat er veel slecht weer was en we om- en laag moesten vliegen. Op JFK hebben we 1 uur op de startbaan gestaan in de queu omdat er maar 1 baan open was.

Zaterdag 8 maart 2008
Om 8:00 uur veilig thuis in weer 6.15 uur.

America 2008

Saturday, February 23, 2008.

At 6:30 retrieved by Cees Starbucks at Schiphol, and at 9:30 into the air.
After 8:15 hours flight landed at JFK.
It had snowed a lot!
After a ride in the AirTrack from the airport to the Metro.
1400 hours at the Herald Square Hotel in, many students, so noisy.
It remains cloudy, but dry, is still snow everywhere, especially in the parks
Direct by metro to the stadium by the Metz and U.S. OPEN tennis at Flushing Meadows.
Nice walk, they were playing soccer
Henceforth refer to the Natural Historic Museum, where we were before but 0:45 in the closed, yet seen enough. Was impressive and beautiful building, we have searched the places from the movie with Ben Stiller.
Below to Greenwich Village where we ate at J & H, crazy tent
Furthermore Greenwich Village a nice place to eat and drink.
After a moment to Time Square for a few pictures of the many Neons, there are more and more.
Then to the hotel, which was somewhat difficult to sleep through the noise of the neighbors.
Sunday, February 24, 2008.
At 7:30 and at 8:00 on the road, it's a beautiful sunny day
First to Brooklyn Heights, Improper switching we also walked through Chinatown.
In Brooklyn we have examined the skyline on the promenade, a Starbuck looked, and walked through some beautiful neighborhoods. Walked into an old building with two indoor tennis courts and squash courts and fitness,
After the metro to the NY Yankees Stadium, as gemetroot wrong, so take the tour at 13:00, however, good beer drunk in a bar Yankees.
It was a nice tour with lots of old memories, next year the new stadium (next to) play.
After the tour we walked through Harlem, past the famous Apollo Theater, and what geshopped,
Then again in the subway and Central Park halfway out, enjoying the park walked towards 5th Avenue, Heeeel many people at the skating!
Then to Rockefeller Center and then the metro to the hotel, arrange for shuttle tomorrow, and laptop to the Starbucks.
So straight to Greenwich Village for dinner, Big Pizza 18 inches for its 2 's, Daana at the Irish Pub at the Hotel nearby. Here and after a lot of noise and beer and white wine to our hotel.
Cases have a little grab, shuttle and then we had to settle themselves to sleep, sleep poorly Wilma.
Monday, February 25, 2008.
At 7:30 on, the Speedy's, and roll them to Ground Zero.
It's another bright sunny day.
Still a big hole in the middle of town, a lot has changed since 2002.
There is now a subway, the surrounding buildings have been restored. We walk over bridges and buildings around GZ. Then from Wall Street to Pier 17.
Via Fulton Reet back to GZ and then the subway to hotel.
Pickup was on time and so we were too early at JFK, were at 11:30 away from hotel, but just about 12:00 we were at JFK.
For one case we had to pay $ 50, paid by Wilma course not, what in the cabin and exchanged with the small suitcase, as if it were the suitcases.
Check-in, the shoes again, we are now on the beer, our flight is at 15:00 hours.
We are 4 1 / 2 hours later picked up at the airport in Salt Lake City by George and Myrna. It's overcast and raining.
We will like a bite to eat and rent skis for tomorrow. We do not go to bed too late. January still drink a beer with George.
Tuesday, February 26. 2008.
At 7.30 am we to make breakfast and catch the 9.20 am bus to Brighton.
It's a beautiful sunny day.
Byron also goes along and we see him at the bus. On the way up we see a moose walking in the bus and one lie. Fantastic.
George arranges a free ski pass for the morning. It is clear blue and there is 3 feet of snow on the slopes. The skiing is good and the four of us whizzing down. In the afternoon we not only continue but more skiing.
Not really nice but it's no different. You have no control if you have a pass. It took us $ 106, - saved. We are good to go eat dinner.
At 21:00 we're back home and we a part of the DVD of Andre Rieu look. This DVD was a gift from us for Myrna. Tomorrow we go skiing in another area. This day gets a 10 +.
Wednesday, February 27, 2008.
It's another sunny day, today we go to Snowbasin. Kenny Tate and go along. These are friends of Brett. Kenny drives a big car one hour to Snowbasin. It's a lot of fun in the car.
Snowbasin ski area is really the most beautiful thing I've seen. The lodge and even the toilets are very luxurious.
Everywhere is carpeted and you just walk about with your ski boots. Even the food is very good. Here is the 2002 Olympic downhill for men and Women.
We gather courage and go to the start. It is not steep but steep heeeeeel. A slightly less steep path leads from behind and we go down. Everything went well. Rest of the day was just great skiing in the ski in January and he made a terrible crash.
He has many problems with his shoulder and thumb. We leave the ski lodge where an adjustment in the workplace and is still going on until about three. We eat as a delicious soup with bread is not too expensive. It was a big 10 + days.
Another hour back home. Tate has tickets for us JAZZ But tonight, the whole family eating pizza so we must turn the cards. Too bad.
Home is the lies and this can not be made a la minute. There's something about a transmission. Meanwhile, everyone arrived, but we can not heat make pizza because the oven does not. All packed and sent to the home of Diane and Paul. It was fun. John has suffered from his fall.
This day gets a 10 - since January has fallen so hard.
Thursday, February 28, 2008.
8 George knocks half the bedroom door. Hop out. Today the three of us skiing at The Canyons. Here we been here before and this is also a nice area.
. It's an hour drive, but again a nice trip, the weather is beautiful, really to much, because below the snow melts quickly.
We continue gondeltje, the convertible. to the beginning of the ski, my glove fall down, I go back to the wagon, lying halfway see him, and walk towards it, it almost swim to the glove over a mountain of snow. But I got him again and go on to boven.Uitgeput I start skiing.
It is a large area, with many fast ski lifts .. We eat up a quarter to three and a soup.
We go home, go have a French Vanilla,
At home the pictures on the laptop, and we go with Myrna looking cowboy shirt Marieke.
We end up in Gartner Village, very touristy, but charming old buildings, but not cowboy stuff.
Huntington went to a shop, but also found nothing,
At home we eat delicious tortellini with salad.
We want the film "3:10 to Yuma" see but the amp is broken, so we watch the movie in the bedroom of G & M. At 22.30 to bed. This day gets an 8.
The snow was not great and I had good legs today, no.
Friday, February 29, 2008.
We are going to 2'n. A little fast to get tickets skirental discount. After breakfast George us to the bus stop. We go back to Brighton. It's beautiful weather and we enjoy plenty. We make great runs and we get a tan.
At 15.30 hours brings us back to George. We bring the skis back and drink across the road in Paradise is a very good cappuccino.
This day gets a 9, because George was not easy.
George and Myrna dinner every week with friends in a restaurant. Did we like to wriggle out but no! We need them. But the American way of dining is done in an hour. Did we ... ... ... ... Upon entering the show a "barn eating 'to be.
There is so much food you can not choose. No problem for us because the meat counter on strike but now we know why the Americans are so fat.
And there were quite a few fat people around. The dessert counter was a few feet long. All this for $ 6.79 all you can eat.
At the entrance we meet Gerry. We walk inside and there are a number of friends. What amazes us again that they are already eating. That will not happen to us. We begin even get halfway there and two friends at the table. The hour and a half hours and then we have become to Wall Market and Dollar Tree have been. Batteries for the camera bought deodorant and earrings.
Saturday, March 1, 2008.
Today slept an hour. Then we go to the Olympic Park in Park City.Hier during the 2002 Winter Olympics ski jumping, bobsled and skelerton held. There is a museum you can join the bobsled $ 200. On the bobsled track, a competition held for the youth. Sledding. It was so terrible that you do not pass hanrd herself. Here we spent the morning and it was fun.
Then we went to Park City, walked around and had lunch.
Nearby Park City is a great outlet store here, we also run a few hours.
While shopping is the terrible storms and snow. This was verspeld. They can well here.
There is again a whole lot of snow at. At 18.00 and 19.00 hours we are home and eat a sandwich.
Then we watch a movie.
Sunday, March 2, 2008.
Nice weather. Today we walk a trail with snowshoes. Byron will also participate. The shoes are like tennis but modern than those we actually know from the movies. It's heavy but very nice. We go through deep snow.
After 2 ½ hours we walk back to car. We bring Byron at home but we have come in, because his wife Betty have wine and cheese.
The cheese is okay but it's early for wine. We talk and have a snack an hour and then go home.
George is a nap and we go shopping with Myrna.
We buy 4 pairs of shoes, $ 20 each. For running and hiking and everyday use. We also buy nice shirts for Cees and January
At 18.30 pm we are home and because tomorrow is the best day we go to the ski shop tomorrow for a pair of skis to rent. We've had such beautiful days that in our view hardly better but the weather forecast is the most beautiful day tomorrow. The rest of the week it is snowing again.
We eat lasagna at home. And watching a movie. (Trade with Kevin Kline)
Monday, March 3, 2008.
Today, with its 3n, Byron has problems with his throat.
The bus did not come at 9:20, so we were half an hour later on the slopes of Brighton.
It was sunny but a lot colder than the previous day.
We had the headband and hat. But in the fresh snow skiing was great.
At 3:00 PM we went by bus back, and we deliver the skies now definitively.
Brad phoned home that he had three tickets for the Jazz vs. Maverick. So this was rush, we had our bags packed for tomorrow morning too.
We eat at Trolley Square in downtown "Spagetti Factory".
After this we Myrna, George looks at home, at the Jazz game.
Happened during a match a lot of entertainment, The Jazz won at the last minute.
After the tram to the parking lot where George picks us again.
Brett had also phoned to say goodbye, hopefully next time we see him more often.
We go at 11:00 AM hours sleep.
Tuesday, March 4, 2008
At 6:30 and out fifteen minutes later we were on our way to the airport
George and Myrna bring us away
The aircraft has a three quarter lag. After take off we see the great Salt Lake and the White Mountains with the "Copper Mine" in it, very clear.
Flight time is 1 hour and 3 minutes.
We look beautiful Lake Mead and the Hoover Dam, and again I made no pictures!
Arrived by shuttle bus to the hotel "Tuscany", something of the strip on Flamingo Road. It's sunny weather around 25 degrees.
We examine the clothes to the 2 for 1 ticket office, look no offers so much to us, go inside the Starbucks and then walk back to the hotel for a sandwich and enjoy the pool.
At 4:00 PM we go back into town
We walk back to Tix4tonight and taking tickets for the Titanic in the Tropicana, then take the bus downtown, Walking on Fremont and go to Main Station, drink and eat what the Bar.
After the bus back to NewYork drink in the pub with Irish music, beer and wine.
After we walk through the MGM back to our hotel.
Wednesday, March 5, 2008
Slept until 8:30, looking for a buffet breakfast, this was difficult because the line was long and Flamingo and others were very expensive.
We take a coffee in Ceaser and Yogurt with muesli.
Then quietly back to the pool, eating a sandwich and coffee at the gas removed,
At 14:15, half an hour late, we picked up the riding. It was one hour drive north towards the desert,
We arrive at a place with lots of horses and some trailers. We are a 8'n.
We drive two hours round hills and along riverbeds. The dog walks along.
I had a great horse, Ilya, Wilma an Indian horse, black berry wine,.
In the dark we barbeque'n, a karrig times, wilma only beans and potatoes, with salad.
There is a small campfire, it's quite cold.
In the dark we return to the starting point.
Back in Vegas we go to Venice and Cheese Ceaser we take a cake in the Cheesecake Factory.
After more beers at the Flamingo. At 12:00 we go to sleep.
Thursday, March 6, 2008.
At 8:30 in room coffee with a muffin.
After walking to the Bavaria Brewery at the Hard Rock, the weather is less cold than yesterday, but you do need long sleeves.
After the bus 108 to the Premium Outlet, where we both buy something.
Back to the Hotel in the sun and eat and swim
At 16:00 hours the Tropican tentoonsteling for the Titanic.
Here we walk around for longer than one hour,
We see many items that one has brought up over the years. Also, we read many stories about the passengers aboard.
After we take the bus to Caesar's (lasted very long), where we take a big dinner,
We walk some more through Caesar's and go to the Bellagio.
Here we walk through, 2 x see the beautiful dancing water fountains
At 10:30 we go to sleep at 5:50 because we have to.
Friday, March 7, 2008
Managed to get up at 7:15 and we sit in the plane to NY.
Here we have two, and then wait 5 hours to Amsterdam.
The waiting time is 1.5 because a lot of bad weather and we had to fly to and low. JFK 1 hour, we stood on the runway in the queu because only one lane was open.
Saturday, March 8, 2008
At 8:00 am safely back home at 6.15 am

wilma

Tot: 1.223s; Tpl: 0.019s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0325s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb