Washington

North America » United States
August 27th 2007
Published: August 27th 2007

Hey daar,

Een drukke dag gehad vol met wandelingen van het éne Washington-hoogtepunt naar het andere. Een korte bloemlezing: het Witte Huis, het Washington Monument (obelisk), de Lincoln Memorial, het Capitool en drie prachtige (en vrij toegankelijke) musea. Van het eerste vliegtuig over de Hubble telescoop (National Air & Space Museum) naar de grootste diamant ter wereld (National Museum of Natural History) tot meesterwerken van Van Gogh, Monet, Rubens, Rembrandt en Rafaël (National Gallery of Art). Zelfs voor leken als wij (op helaas alle voorgaande thema's) toch zeer boeiend.

De benen en voeten zijn na al dat stappen redelijk ontploft, maar een goed badje in onze Hilton doet wonderen. Een aanrader trouwens voor iedereen: de Hilton Garden Inn keten. De klasse en luxe van Hilton, maar niet de prijs. Ze zijn net buiten het centrum gelegen en daardoor zeer betaalbaar. Ook het ontbijt mag er hier zijn: van havermoutse pap over croissants tot eieren en spek.

Jullie merken het: we maken het hier goed en Washington is een parel van een (groene) stad, maar we kijken al uit naar de bestemming van morgen: the Big Apple. Daar blijven we een paar dagen, alvorens nog eens van tijdzone te veranderen. Kwestie van toch niet te goed uitgerust te geraken!

Groeten en tot blogs,

A & S

Interieurfoto's
De gelijkenis met ons interieur is inderdaad treffend. Wij zijn elke dag zeer aangenaam verrast met de mooie foto's en de reisverslagen. Gelieve geen dag over te slagen. Uw moeder wordt met de dag jaloerser en heeft spijt dat ze er niet bij is. Verzorg uw voeten. In Massenhoven is alles pico bello
27th August 2007

Elke morgen voor ik begin te werken: jullie verslag lezen (de rest van de familie 's avonds thuis): wat ga ik moeten doen als jullie terug zijn: beginnen sparen om zelf zo een reis te maken!!!

Abraham Lincoln
heb je dat beeld ook gezien met dat apehoofd ipv Lincoln? Ik heb daar een aantal maanden geleden een film van gezien
27th August 2007

hola pola, dat ziet er een toffe reis uit seg!! zelfs mama is jaloers (wat toch al wel heel veel zegt).. hehe, straf toch dat ze zo ver in amerika replica's hebben van ons beeldje e. ici, tout va bien. ps: zusje, ik begin u al wel te missen zelle!!

Tot: 0.136s; Tpl: 0.014s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0427s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb