Skitrip


Advertisement
United States' flag
North America » United States » West Virginia » Ghent
March 21st 2012
Published: March 21st 2012
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0


Winterplace Winterplace Winterplace

In West Virginia
Mijn eerste uitje buiten Virginia (en eigenlijk buiten Blacksburg en de regio) was een skitrip naar Winterplace in West Virginia. Ja, dat is een andere staat en ligt – wonderbaarlijk – ten westen van Virginia. Samen met een stuk of 20 klasgenoten en Daniel (Duitse vriend van me hier) reden we zo’n anderhalf uur in de auto naar het skiresort.

Het is even wennen ten opzichte van de Alpen, maar aangezien ik als Nederland niet echt gewend ben aan bergen, viel het allemaal wel mee. Daniel had iets meer moeite zich aan te passen. Alle sneeuw was kunstmatig, aangezien het niet vroor. Het kwam er op neer dat je over het algemeen ongeveer 8 meter brede paden naar beneden had. Wij bevonden ons vooral op de zwarte pistes, vergelijkbaar met de rode in Europa. Steiler was er niet.

Het is te vergelijken met Snowworld, je skiet ongeveer een minuut naar beneden en zit vervolgens 6 minuten in de lift (oncomfortabele lift).

Het Mario-kostuum wat ik in de eerste week had gekocht, kwam hier goed van pas. Alle kinderen bleven maar naar me roepen, vragend waar Luigi was, en alle volwassenen gaven me complimentjes of high fives. Mooi om
IdiootIdiootIdioot

Present.
te zien hoe zoiets simpels een glimlach op iedereens gezicht kan krijgen.


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement

DanielDaniel
Daniel

Een van de weinige fatsoenlijke skiers daar
Zwart, tuuuuurlijkZwart, tuuuuurlijk
Zwart, tuuuuurlijk

Rood. Maximaal
Tja..Tja..
Tja..

Het eten is niet goed voor mijn figuur...


Tot: 0.168s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 52; dbt: 0.0471s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb