Feesten en uitgaan

March 21st 2012
Published: March 21st 2012

Hokie HouseHokie HouseHokie House

Pooltafels, Jukebox, Dartboards en goedkoop bier. Op z'n tijd best leuk
Naast al dat studeren moet er natuurlijk ook hard gefeest worden. Of was dat andersom…? Hoe dan ook, elke vrijdag- en zaterdagavond zijn we ergens in het centrum te vinden, of struinen we de vele huisfeesten af. De bars sluiten helaas al om 2 uur en de politie komt meestal de huisfeesten al rond twaalf al verstoren, dus meestal lig ik nog redelijk vroeg in bed. Gelukkig spelen we hier op in door ook vroeg te beginnen en heb ik er ook al menig potje beer pong op zitten. Één ding is duidelijk: Amerikanen kunnen niet tegen drank.

Downtown Blacksburg is niet erg groot. Een stuk of zes bars, een enkeling met een dansvloer, een tiental restaurants (al kun je in de bars vaak ook eten rond etenstijd) en dan heb je het wel gehad. Niet dat dat slecht is, want je kunt je er prima vermaken. Toch is het fijn om af en toe ergens anders naartoe te gaan (Florida, DC, whatever), want uiteindelijk gaat het toch snel vervelen. De meeste bars hebben pooltafels, dartboards of andere dingen om je bezig te houden, maar van echt bijpraten is geen sprake.

Dinsdagavond is TOTS Tuesday. TOTS = Top Of
Beer pongBeer pongBeer pong

Jaja, en natuurlijk winnen. Bij iemand thuis tijdens een huisfeestje
The Stairs, één van de bars. Dinsdag- en donderdagavond is het daar stampensvol, met een hoop dronken idioten. Even relaxen in het midden van de week, stoom afblazen of bijkletsen met de rest. Ik ben er meestal ook wel te vinden. Iedereen drinkt er een Rail, een mix van een stuk of zes verschillende soorten sterk met ergens een scheutje frisdrank. De term Rail is niet specifiek voor TOTS, ze hebben er gewoon één van hun cocktails naar vernoemd. Het komt van de rail aan de bar in vele tenten, waar ze de goedkope zooi houden. Dus ja, koppijn de volgende dag is niet erg zeldzaam.

Zelf ga ik net zo graag (of zelfs liever) naar de huisfeesten. Eens in de paar weekenden is er wel een bekende die off-campus woont en zin heeft in een feestje. Het is een veel huiselijkere en gezelligere sfeer en het is veel makkelijker om nieuwe mensen te ontmoeten en gekke dingen te doen. Beer pong, kaartspelletjes of gewoon ouderwets gek doen, het is altijd lachen. Daarnaast kunnen we, zolang de buren de politie niet bellen, iets langer doorgaan dan downtown.

Maar goed, vergeleken met Spring Break is het natuurlijk allemaal niet zo bijzonder.

Blowjobs in an alleyBlowjobs in an alley
Blowjobs in an alley

Even opwarmen voor TOTS
TOTSTOTS
TOTS

En een zwoel kijkende Francho

Tot: 0.092s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 42; dbt: 0.0453s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb