Ny mobil


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Oregon » Portland
September 6th 2009
Published: September 6th 2009
Edit Blog Post

min jagt på en ny mobiltelefon har været en lang og besværlig vej. Det er meget mere simpelt i Danmark. der går du bare ind køber den telefon du vil have, og vælger det abonnement du vil have. I USA, hader telefonforretninger/forskellige mærker simpelthen hinanden. Det gælder bare for dem om at tjene så mange penge som muligt. Hvert selskab sælger nogle bestemte telefoner, så man kan ikke bare vælge den man vil have, med det abonnement man vil have. Hvis man vil have en bestemt telefon, er det hos et bestemt selskab.. Totalt dumt! ... Anyway, endelig fandt jeg en mobil, der var lige mig, Samsung Eternity!! .. wauww! Haha xD .. Min nye mobil, er langt mere blæret end den gamle, men tog godt nok lang tid at finde!! ..Anyway.. i dag skal jeg så kokkerere et dansk aftenmåltid til familien. den står på frikadeller, kold kartoffelsalat, og nøddesalat... Det bliver spændende at se hvad de siger til det.. Men jeg glæder mig i hvert fald til at spise rigtig dansk mad. Madlavning er ikke noget særlig stort på nogen måde her i USA!! ... I´jeg savner at lave mad.. Alt det spisen ude er bare ikke mig!! ..
Ellers er der ikke det helt store at fortælle, der sker ikke rigtig så meget... Det er efterhånden ret kedeligt bare at være hjemme og vente på at skolen starter, så jeg kan næsten ikke vente med at komme i skole, og få en masse nye venner :D ... Håber også snart at jeg får min permanente familie. Desværre er der 2 andre elever der er første prioritet, fordi de har været hos deres velkomstfamilie i en måned... men jeg er prioritet nummer 3. Så forhåbentlig sker der snart noget!! :D ..

Advertisement



Tot: 0.037s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0208s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb