Fest hos Henrik


Advertisement
United States' flag
North America » United States » North Carolina » Charlotte
February 6th 2007
Published: February 6th 2007
Edit Blog Post

Egentligen hade jag tänkt lägga upp lite fler blandade bilder, men upptäckte att jag fortfarande har dem i kameran. Så det blir lite från Henriks fest istället. Henrik är alltså dansken som bor off campus i ett hus med tre andra killar. Så dit tog sig Witherspoon (hur många var vi, 30 st totalt kanske?) gänget enkelt med ett antal bilar, för att inspektera. Om det inte syns, så kan jag säga det också: vi hade väldigt roligt!


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement

BioBio
Bio

Ja man kan gå på bio för 6 dollar. Det är 42 kronor. Det är galet. Galet.
DanmarkDanmark
Danmark

Herr Danmark, dvs Henrik, är den som bor off campus :D
Jag & IanJag & Ian
Jag & Ian

T.o.m amerikanare kan vara internationella. Denna var halvnorsk, och kunde både norska & tyska. Tjo!
Say what!?Say what!?
Say what!?

Ja galna människor är de roligaste..
Kram kramKram kram
Kram kram

Helene & Bibi
GünterGünter
Günter

Varför Germain har denna fashination över svenska artisten (läs:skammen) Günter, är en gåta. Men en rolig en.
Tadaaah!Tadaaah!
Tadaaah!

M&Ms.. & chips..& salsa... &..
Beer pongBeer pong
Beer pong

Beer pong i källaren. Jag hade för roligt för att ens orka bry mig om denna helamerikanska lek.


Tot: 0.045s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0237s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1010.8kb