Happy Snowday!


Advertisement
United States' flag
North America » United States » North Carolina » Charlotte
February 1st 2007
Published: February 2nd 2007
Edit Blog Post

Jag & TheresaJag & TheresaJag & Theresa

Kommer man från Californien blir man inte bara glad för att snö betyder stängd skola, utan också för att det är SNÖ. Då kan man gå ut kl.7 för att njuta (inte jag då men ändå)
Eftersom det snöar så sällan här, så blir det kaos när det väl gör det. Med andra ord så stängde skolan helt idag (!) för 1cm snö (!) och lite slask. Vilket betyder att jag inte hade några lektioner & Theresas (flatmate) tenta ställdes in! Andra invånare i Witherspoon var mycket lyckliga över snön (läs: de som inte har 6 månaders vinter i Stockholm) och spenderade morgonen (9 tiden) utomhus kastandes snöboll & dylikt.

För övrigt händer det så mycket att jag blandar ihop allt. Jag ska se om jag kan få bild från Jessi idag, så kanske det blir lite mer ordning på uppdateringar och mitt minne. Det har varit bowling, födelsedagskalas, spontanfester, filmmaraton, bilinvigning, pokerkväll, ut & äta, partybus, salsa/tango/swing-dansning, swingafton, träning, bakning av brownies, ätning av koreansk mat (flatmates), mall-utflykter... för att nämna något..

Jag lägger upp lite bilder på vår Snowday, shrimp-lyx & lite förvirrade typer (Bibi's födelsedagskalas).
Tjingeling!




Additional photos below
Photos: 11, Displayed: 11


Advertisement

Witherspoon Witherspoon
Witherspoon

Witherspoon main entrance & snö.
Lekande barnLekande barn
Lekande barn

... eller snarare internationella studenter...
Thunder SaloonThunder Saloon
Thunder Saloon

Theresa tyckte vi skulle hitta på något vi flatmates, så vi tog oss till Thunder saloon för underbart goda shrimps! MUMS!
Schrimps!Schrimps!
Schrimps!

Hyojin, Theresa, Valarie.
Crazy peopleCrazy people
Crazy people

Hope, Jessi, jag, Mike.
Happy peopleHappy people
Happy people

Jessi, jag, Rocio, Danilo, Fernando
The guysThe guys
The guys

Henrik, Germain, Abasin, Fernando, Issam.
Nilo & meNilo & me
Nilo & me

Wikipedia och jag :D
Tummen uppTummen upp
Tummen upp

...för Bibi's födelsedagkalas? Germain ser alltid hysteriskt rolig ut...
Jag & EdilJag & Edil
Jag & Edil

..& Laurens hatt


Tot: 0.124s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.039s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb