Shop till, we drop!

North America » United States » New York » New York » Manhattan
April 30th 2010
Published: December 27th 2010

Gisteren vroeg opgestaan en weer dezelfde kleding aan, want de bagage was er nog niet.
Gelijk de metro ingedoken richting 5th avenue. Natuurlijk hebben we ontbeten bij de Starbucks, cappuccino en cake voor mij, koffie en een spinazie wrap voor mijn moeder. Hierna van de ene naar de andere winkel en natuurlijk erg veel gekocht!
We zijn begonnen bij Barnes & Noble, cadeautje voor Jaco en moederdag gekocht. Hierna zijn we naar Abercrombie & Fitch gelopen, eigenlijk gingen we kijken voor Mike en Alec, maar we hebben uiteindelijk meer voor ons zelf gekocht! Bij de ingang stond een hele rij en binnen stond een model waarmee je op de foto kon, dit heb ik dan ook gedaan 😉
Nog in heel wat andere winkels gekeken zoals, nike world, louis vuitton, prada en andere onbetaalbare merken.

Rond 1en zijn we gaan lunchen bij een hele bijzondere deli store met boven wat stoelen. Hier kon je echt van alles eten, er waren twee grote buffetten met allerlei salade achtige dingen, warm en koud, groente, fruit, pasta echt van alles. We hebben allebei een bak vol geschept en het was natuurlijk te veel. Maar wel erg lekker.
Na de lunch zijn we naar Tiffany's gelopen om voor een ketting voor mama te kijken, ze heeft een erg mooie uit gekozen. Het is een gouden ketting met daaraan twee sleutels, allebei een andere maat en vorm.

Hierna waren we toch wel erg moe en zijn we weer naar het hotel gegaan, ook een beetje in de hoop dat de bagage er was. Maar helaas nog geen bagage. Na een uurtje zijn we weer naar buiten gegaan richting het meat packing district. Het was al de hele dag erg lekker weer, maar het was nu erg hard aan het waaien. In het meat packing district ligt een relatief nieuw park, the highline. Dit park is gebouwd op een oude spoorlijn die over de wegen loopt. Het is een erg leuk park en de gebouwen erom heen zijn bijzonder. Zo is er een hotel dat helemaal van glas is, 's avonds schijnt er van alles te zien te zijn als je naar binnen kijkt!
Na een wandeling over de highline en door de buurt zijn we een cocktail gaan drinken op het dak van het Gansevoort hotel, hier is het echt zien en gezien worden. Nadat we, ik illegaal (ben nog geen 21), redelijk aangeschoten waren zijn we maar wat gaan eten.

We hebben erg leuk zitten eten bij Pastis, een echte Parijse bistro, maar dan in New York.
Daarna snel met de metro naar het hotel, maar nog steeds geen bagage!
Ondertussen hadden we ook nog maar 1 bakje voor de lenzen met vloeistof.
Morgen gaan we weer veel doen, dus zijn we niet al te laat gaan slapen.

Tot: 0.144s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0366s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb