Slappedag

Published: July 27th 2011

Det lakker mod enden og vi har bare slappet af hele dagen. Vi sov længe og tog en stille og rolig dag. Dog skulle vi dog lige nå morgenmad inden de lukkede for det kl. 9.30. Vi nåede det lige for man må sige, at de er punktlige her på hotellet. Præcis 9.30 blev det pakket væk upåagtet, at der stadig sad en del ved morgenbordet. Hen på eftermiddagen tog vi en tur hen til boghandleren Barnes & Noble for at kigge på bøger, da udvalget er meget større herovre. Der blev brugt flere timer på at kigge og læse på selvbiografier, computer- og elektronikbøger. Det var et helt slaraffenland i forhold til de danske boghandlere :-). Ellers var det bare tilbage på hotellet efter aftensmaden, som var lækker bøf på 'Outback' (australsk restaurant). Vi kunne slet ikke spise op og der var heller ikke plads til en af de lækre desserter. Nikolajs australske slogan: 'Hey mate, let's put some schrimps on the barbie', kunne han godt fyre af nogle gange her. Nu mangler der bare at blive pakket inden vi skal hjem i morgen.

Tot: 0.041s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0255s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1017.1kb