En dag ved søen

North America » United States » Idaho » McCall
July 10th 2013
Published: July 13th 2013

Peter og jeg har lånt Jeannie's bil hjem til vores RV og onsdag morgen starter med en lille udfordring. Der er ingen strøm på bilen, men der ligger kabler i bagagerummet, så problemet er ikke så stort.

Endnu en dejlig solskinsdag. Ved opgørelsen onsdag aften har vi brugt en del solcreme - 2 hele flasker plus det løse samt en del alovera/after sun. Der bliver badet og sejlet hele dagen. En rigitg feriedag ved søen. Jeg nyder at se hvordan alle vores unger hygger sig sammen. Der er virkelig blevet bekræftet nogle bånd på tværs af grænser her..

Aftensmaden er dansk. Vi besluttede os for at lave frikadeller. Heldigvis var det en succes og ingen blev skræmt af tanken om dansk mad. Forhåbentlig vil nogle komme til Danmark for at stifte bekendskab med flere danske retter.

Mary har planlagt et solnedgangs booze cruise. Det viser sig at der er noget galt med båden og den kan ikke starte. John Simplot og Peter prøver at finde fejlen, men må give op. Vi har nu ikke problemer med at drikke de drinks som Robert har mixet (jeg kan simpelthen ikke stave til navnet, men de smagte super godt!!!).

Senere lavede vi bål ved søen og bagte snobrød. Det kræver, som bekendt, lidt tålmodighed, men da det første snobrød var bagt og én foreslog at man kunne komme smør, sukker, kanel eller peanut butter på, kunne de fleste pludselig se ideen med at være tålmodig. En dejlig lang aften med bål og lyden af vandet der skvulper mod søbredden.

Tot: 0.174s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 63; dbt: 0.0572s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb