Vi giver den gas på søen

North America » United States » Idaho » McCall
July 9th 2013
Published: July 10th 2013

Fuld af energi tager jeg løbetøj på inden jeg vågner helt og fortryder! Vi er kommet til ”the land of no exercise but a lot to eat”. En forholdsvis dårlig kombination i længden.

Peter har lavet kaffe da jeg kommer tilbage til vognen og vi sætter os udenfor i det dejlige vejr. Så kommer Mikkel ræv forbi. Han er åbenbart meget sulten og kommer helt hen til os. Han sætter sig 1 meter fra os, men vi giver ham selvfølgelig ikke noget, så han forsvinder igen.

Peter beslutter sig for at løbe over til hytten, hvor alle de andre bor. Bob skal arbejde lidt om formiddagen, så Ann og jeg beslutter os for at tage cyklerne. En dejlig morgentur.

Ved hytten er der allerede gang i alt hvad der kan bruge benzin. De fleste har taget ”kørekort” til de 2 jetski vi har lejet og er i fuld gang med at sejle.....eller køre....hvad gør man egentlig på sådan nogle? Andre sejler på tubes efter båden og andre igen padler rundt på en slags surfbrædder uden sejl. Resten bader bare, mens de venter på deres tur til at gøre noget andet.

Der er virkelig aktivitet på søen hele dagen. Det er en kæmpe stor sø, så det føles som om vi er de eneste der er her. Abbey og Ida laver dagens flotteste stunt. Ida ligger på tuben efter båden og laver skopionen (altså på maven med det ene ben langt oppe i luften) Abbey står over skrævs på Ida og støtter ryggen mor Ida's skopionben. Virkelig godt gået. Der var store klapsalver.

Jeg synes at vi alle smører solcreme på i tide og utide. Mange gange i løbet af dagen. Alligevel er det lykkedes de fleste af os at blive – bare lidt – solskoldede. Vi bruger altså faktor 30!!!! Ida er, trods mange lag af faktor 30 nu udnævnt til.....ikke RED NECK men RED BUD. Hendes baglår er blevet så røde at hun ikke kunne sidde ned og spise aftensmad. Det bliver en varm nat for rigtig mange af os.

Aftensmaden – sloppy Joe – står fam. Simplot og Ann for. Virkelig godt.

Vi slutter dagen af med en hyggestund på terrassen med Mary's drenge samt John som vi ikke har set i 14 år.

Tot: 0.159s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 62; dbt: 0.0544s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb