Dining in America


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Georgia » Atlanta
January 26th 2008
Published: January 26th 2008
Edit Blog Post

Min hotelseng - kingsize:)Min hotelseng - kingsize:)Min hotelseng - kingsize:)

Lige ankommet, og det skulle bare proeves, og sengen bestod testen - kun et minus: ingen dyner, kuvert indpakning af taepper istedet.. det maa jeg vist vaenne mig til.

Mit foerste solo hotelbesoeg!


ih hvor jeg dog allerede savner de 'mystiske' danske vokaler!


Naa, saa er jeg tilbage efter 12 timers soevn og et langt karbad, ahh... (godt jeg havde min egen universal prop med da hotellets ikke virkede!!)

Men nu kommer der sikkert ogsaa til at gaa noget tid inden jeg kan skrive igen, tror ikek jeg faar saa meget tid nar jeg foerst er i Quito.

Tilbage til anmeldelsen af mit foerste hotelbesoeg: super! Flinke mennesker, utroligt mange sweetie, darlin', hon' - helt til at blive i godt humoer af selvom jeg var bombet😊


Dinner for one?



Naar jeg nu var kommet til USA saa skulle jeg selvfoelgelig have en burger til aftensmad - eller natmad ifoelge min maves ur, spiste aftensmad ved hvad der svarede til kl 12 i DK.
Og burger det fik jeg saa hatten passede, stor og saftig, desvaere ikke saa meget groent, men boeffen var fantastisk!

Der var den soedste servitrice, stor glad og bred, der kom et honey eller sweetie ud med hver saetning.

Maden her har vaeret noget af en oplevelse, isaer morgenmaden, utroligt hvad man spiser til morgen her
Foerste maaltidFoerste maaltidFoerste maaltid

Burger, nam nam..
i Atlanta! Har faaet opfyldt min sukker kvota for idag og imorgen med...

pandekager, vafler, alskens soedt broed og muffins, og her til div. jelly og sirup. Og alting i portionspakninger, og 'instant' dit og dat, ogsaa havregroed med smag!

Jeg har taget min mobil med, men jeg kan ikke faa den til at virke, irriterende, det burde den goere, saa Bibi du kan altsaa ikke ringe til mig paa den, du maa noejes med mail😊 skal nok ringe hjem i loebet af naeste uge!

00
DAYS  
00
HOURS 
00
MINS 
00
SECS

tid siden jeg tog afsted





Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

Instant havregroed - med smag!Instant havregroed - med smag!
Instant havregroed - med smag!

Jeg proevede en med Cinnamon&Apple, den var skam ok, men smagte stort set ikke af havregroed...
PortionspakningerPortionspakninger
Portionspakninger

Er der nogen der kan sige emballage fraads? men fint ser det jo ud:)
OrangejuiceOrangejuice
Orangejuice

Bare lidt kameraleg med makrofunktionen mens jeg ventede paa min burger :)


27th January 2008

vebekomme
hj freja tillykke med dit "første"ben på rejsen - nu rykker det mod civilisationens grænser. kh steffen
27th January 2008

tlf
måske er det fordi der ikke er roamingaftale mellem snofon? og det lokale tlfselskab - prøv at skifte provider manuelt kh steffen

Tot: 0.109s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.0502s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb