Ecuador - husk solcremen!


Advertisement
Ecuador's flag
South America » Ecuador » North » Quito
January 27th 2008
Published: January 27th 2008
Edit Blog Post

Danser, skoenne farver!Danser, skoenne farver!Danser, skoenne farver!

Musik og dans hele eftermidagen, dejligt:)

Quito, endelig!



Puh, saa kom jeg til Quito, og ja det er nemmere baade at ringe hjem og at komme til en internetcafé end jeg lige havde forestillet mig!

Jeg kom til Quito igaar aftes ca kl 22 lokal tid, bleb hentet i lufthavnen af Eugenio ( tror at det er saadan man staver det), som kom med en kedelig nyhed : jeg kan ikke komme til Baños og gaa i skole, da vulkanen der ligegr taet ved er super aktiv lige pt...

Men saa bliver jeg her i Quito i to uger, og derefter til Otavalo i en uge, og saa satser jeg paa at kunne komme til Baños den sidste uge.. ellers overvejer jeg at blive laengere her i Quito, familien jeg bor hos er bare saa soede!

Der bor en holdlandsk pige, Kimm, hos familien ogsaa, som jeg har futtet rundt med idag, hun er super soed og snakker endnu mere end mig😊


Mitad del Mundo



Jep, jeg har staet med et ben i nord og et andet i syd idag, skoer tanke...

Jeg tog afsted til Mitad Del Mundo sammen med Kimm idag, wow der er mange busser i
Nord er den vej...Nord er den vej...Nord er den vej...

jep, nord er den vej, se selv hvad den store sten siger
Quito og det er ikke saadan lige til at finde ud af hvorde gaar hen.. vi blev rigtigt gode til at spoerge ¿es esto el autobus para Mitad del Mundo?

Vi havde en dejlig dag, selvom jeg blev super solskoldet... glemte solcremen da det regnede da vi tog afsted...

men der var musik og dans, saa en super eftermiddag!




Advertisement



Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0615s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb