The streets of San Francisco

Published: August 7th 2008

Nå har vi vært i San Francisco i to dager og Thomas er fremdeles uten bagasje. Heldigvis er den nå ankommet flyplassen så forhåpentligvis har vi baggen i løpet av morgendagen. Vi har sjekket ut i fra hotellet som vi først bodde på og inn på et motel og her skal vi være frem til fredag. Derfra begynner den spennende ferden langs kysten.

En ting er sikkert, San Francisco har sinnsykt mange bakker og det er rimelig slitsomt å gå opp og ned. Det har vært kaldere enn vi hadde trodd, rundt 12-14 grader, overskyet og kald vind. Vi har gjort mye, vært på sightseeing, drukket lokal øl og shoppet litt.

Thomas har funnet et par platebutikker. Han var innom den ene for en god runde crate digging, men endte kun opp med to t-shorter i stedet for, selv om utvalget var bra. Jeg satt tålmodig og leste i Lonely Planet, California. Den gode nyheten er at det finnes en egen butikk, Rooky Records, med hovedsaklig 7''. Butikken stengte før vi rakk å komme oss dit. Grunnen er litt for mye øl på lokal pub :-) Er det noen som lurer på hvor Thomas kommer til å være i morgen, så er det der!

Vi har mye igjen å gjøre i San Francisco, i morgen skal vi sykle over The Golden Gate Bridge og ta trikken opp og ned bakkene "i stedet for å gå" og sikkert mye annet også.

Stay tuned :-)

Tot: 0.141s; Tpl: 0.013s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0503s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 3; ; mem: 1.1mb