Allerede maj - hvor er tiden blevet af??


Advertisement
Published: May 4th 2010
Edit Blog Post

3 uger tilbage i San Diego



Jeg ved det er rigtig rigtig lang tid siden jeg sidst har opdateret min blog - men har simplethen haft saa meget om orerne! Sidder ved en amerikansk computer, saa kan desvaerre ikke skrive de tre specielle bogstaver fra DK.. Det maa i leve med😊

Aprilsnar/aprilsjov/aprilbesog
April maaned forsvandt lige saa hurtig som den kom.. Midt i maaneden fik vi besog af 4 danske drenge, som skulle bo ved os i 2 uger. En af dem bor pt i LA og de andre var bare paa besog. Det er alle sammen nogle af Helenes venner hjemmefra, men de var utrolig flinke og vi hyggede os. Dog var det lidt voldsomt at husstanden blev mere end fordoblet, men det var egentlig bare hyggeligt at der var mennesker overalt. I den sidste weekend de var paa besog, lejede vi en bil og tog til LA! Vi naede desvaerre ikke at se saa meget da det kun var knap 2 dage, men jeg regner med at vi skal til LA igen paa vores roadtrip, saa det gjorde ikke saa meget😊
Samme dag som drengene tog hjem til DK fik jeg besog af Marie fra mit studie hjemme i Aarhus! Saa pt bor hun ved os, saa der er gaester hele tiden😊

Vegas - byen vi aldrig kan faa nok af
I torsdags dragede vi 7 piger afsted til Vegas igen igen...😉 Vi havde allerede aftalt ved sidste tur, at vi skulle afsted igen, nar muligheden bod sig! Og det var saa denne weekend. Vi fandt hurtigt ud af at det var den weekend hvor ALLE skulle til Vegas! To af verdens bedste boksere skulle nemlig bokse i Vegas om lordagen, saa det var der stor tumult omkring. Vi boede paa det samme hotel som sidste gang, da vi egentlig var meget tilfredse med det, selvom det var pensionist hotellet😊 Dog var der en del flere unge mennesker denne gang - nok pga. prisen og kampen om lordagen! Vi opdagede ihvertfald hurtigt at der var proppet med mennesker denne weekend! Koreturen var ikke saa lang, men vi glaedede os ogsaa meget til at komme til Vegas igen. Denne gang vi provet den verdenskendte buffet paa Bellagio - og den var bestemt ikke nogen skuffelse. Der var naesten alt for meget mad! Mad fra alle verdenshjorner og meget mere end hvad ens mave kan rumme! Selvom vi ikke helt fik den samme "behandling" som sidste gang vi var afsted, formaaede vi alligevel at komme foran i koen, faa gratis indgang og gratis drikkelse alle steder vi ville ind😊 Jeg ved ikke hvordan vi gjorde, for isaar lordag aften var der sindssyg mange mennesker ude efter kampen var slut! Vi kom ind paa et diskotek foran over 200 mennesker - maaske ikke retfaardigt over for dem, men vi var bare heldige😊
Sondag gik turen hjem til San Diego igen og jeg startede med at kore. Det var utrolig haardt da vi kun havde faaet 3 timers sovn og alle de andre piger snork sov da jeg korte. Turen hjem var lang og vi var alle meget traette oven paa en utrolig sjov tur!

Min sidste tid her i Cali
Nu sidder jeg paa skolen og er netop blevet faardig med en opgave som jeg skal aflevere torsdag! I naeste uge starter mine finals og saa er dette semester faktisk snart slut!! Vi kan ikke forstaa at vi snart skal skilles. Vi piger er kommet utrolig taet paa hinanden og vi er naermest som en lille familie. Heldigvis skal vi alle ses til sommer i henholdsvis KBH og Aarhus! Det har vi allerede aftalt😊 Det er paa sin vis meget ambivalent idet jeg glaeder mig til at skolen er faerdig men samtidig kunne jeg sagtens tage et semester mere herover! Et enkelt semester er ikke nok! Nu er vejret ogsaa endeligt blevet godt og den sidste tid herover skal nydes i fulde drag😊 Jeg foler at der er saa mange ting jeg ikke har naaet, men saa alligevel har jeg oplevet en masse som jeg aldrig vil glemme. Nogle gange foles det som om jeg har vaeret her i flere aar og det bliver lidt underligt at komme hjem til lille DK igen! Det er dog helt sikkert, at jeg ikke er faerdig med at rejse og opleve verden:D!!

PS. Haaber I alle har det godt😊

Advertisement



Tot: 0.054s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0296s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1012kb