Playa --> Belgica

Published: March 20th 2007

OM 6u al wakker *zucht*, maar op 't gemakske opgestaan - mijn sjatteke lag nog te slapen als een roosje - mijn fruit beginnen op te smikkelen, stillekes alle spullekes bijeen beginnen zoeken... tegen 7u mijn poepie dan ook maar wakker gekust. Tegen 7.45u waren we vertrekkensklaar, nog effe de sleutel gaan afgeven aan 'den Enzo', goeiendag gezegd en 'off we go'. *snik snik*

Nog effe getwijfeld of er nog wel tijd zou zijn om te gaan ontbijten (achteraf bekeken hadden we hier nog ruim de tijd voor), de hoofdstraat afgelopen op zoek naar een gezellige (goedkope?!) bar aangezien 't aan de Crèpes-bar vol zat... maar niet echt iets gevonden. Met als resultaat dat we al om 8.15u in het busstation zaten te wachten. Iets na 9u vertrokken we daar en rond 10.15u waren wel al op de luchthaven in Cancun: this is where it all began...

Rugzakken gaan inchecken, eerst nogeen chemische test (wauw, dit hebben ze in Brussel nog niet!) en dan alles afgegeven. Hopelijk leveren ze mij de hamaca morgenvroeg in 1 stuk af!!

Tijd voor 'ontbijt': KingZ gaat voor hamburger en frietjes ('Wanna hamburger') en voor Nanna een broodje kiek, smaakte wel. Nog
Aeropuerto de CancunAeropuerto de CancunAeropuerto de Cancun

KingZ en zijn ontbijt
wat in de shops gaan rondneuzen, parfum en sauskes gekocht en daarna aan de gate gaan wachten...

Een half uur voor boarding beseffen we dat we niet hebben moeten betalen om Mexico te verlaten = nog 230 pesos te consumere!! terug naar de shop en nog 2 fleskes rum gekocht voor de papa's en geld was op... Hopelijk mogen we de volgende keer Mexico nog terug binnen!!!!
Met wat vertraging zijn we rond 15u opgestegen, aankomst nog altijd voorzien rond 7u dankzij de gunstige wind. Niet veel geslapen op de vlieger, gaat nog wat geven straks! De films die ze draaiden, hadden we al alle twee gezien en de oortjes aan onze stoel werkten niet dus 't is niet dat we veel hadden kunnen volgen... Redelijk wat turbulentie boven Engeland...nog een uurke en dan zitten we boven Belgische bodem!!

Veilig en wel rond 7.30u geland in Brussel... en toen begonnen de zenuwen... Iedereen die in Cancun was opgestapt, had zijn bagage al, wij ook al onze rugzakken maar de hamaca was nergens te bespeuren... Gaat ge zien dat ze die ergens kwijt zijn geraakt!!! *grrrrr* Na een half uur wachten, komt er ne gast met een karreke 'uitzonderlijk grote bagage' aangereden, en jawel...onze hamaca in 1 stuk zit erbij!!!

Rugzakskes op de rug gegooid en richting de trein gewandeld, kleine overstap in Leuven en dan door naar Hasselt waar we - met enige vertraging - hartelijk verwelkomd worden door Huize Conings... KingZ zijn sjatteke ook nog effe gaan oppikken (zijne BMW dus hé) en daarna richting Roy-Neerglabbeek voor een nieuwe dag (we zijn op dit moment al meer als 24u wakker!) van verhalen vertellen, nieuwtjes en roddels overlopen... It's good to be back home! (behalve dat t hier pokke-koud is!!!)

Hasta el proximo viaje!!!

KingZ en Nanna

Tot: 0.077s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 55; dbt: 0.0492s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb