Rustdag n°2

Published: March 19th 2007

Playa del CarmenPlaya del CarmenPlaya del Carmen

Mmmm....Artic Melon on the beach
Ondanks dat we wat later waren gaan slapen, toch om 6u al wakker... 'Save the last dance' in 't Spaans gekeken, ondertussen was mijne schone slaper ook wakker aant worden. TEgen 8.30u gaan ontbijten bij 'Crèpes', mijn sjatteke heeft zijn hartje weer ns kunnen ophalen: crèpe met banaan, 'nietjes' en (HET BELANGRIJKSTE) Nutella. Bij terugkomst waren ze de kamer aant poetsen dus hebben we maar een 'excursie' naar de Wall-Mart ingelast. Veel te veel lekkere dingen en veel te weinig dagen om te proeven/plaats om alles mee te nemen. Wat fruit (veel te veel) en brood + beleg & tomaat meegenomen.

Rond 11u terug op de kamer, omgekleed en richting beach vertrokken in de hoop dat 't vandaag (werkdag)wat rustiger zou zijn...niet veel geluk. Liep nog hennig wat volk rond! Hennig liggen bakken i nde zon, plonske in de zee gedaan en tegen 15.30u 'bye bye playa'.

Lekker broodje gezond gegeten aan den toog op de kamer, doucheke genomen, vlucht bevestigd - het einde is nabij :-( - bevestiging teruggekregen dat we morgen naar huis mogen...met gemengde gevoelends. Hadden nog wel een paar daagjes extra daar willen blijven, maar dan niet in Playa! Nu begint t zwaarste gedeelte
Playa del CarmenPlaya del CarmenPlaya del Carmen

Mmmm?!?....Artic Melon on the beach
van de hele reis: souvenirs kopen!! * zucht* Fleske tequilla voor Web en voor bij KingZ opt werk, en voor Mama Mie?! Poncho, ja, nee?!? zithamaca, ja, nee?! Dilemma!!!

Als afsluiter nog ne mojito gaan drinken en een prachtige serenade gekregen van mijn sjatteke - nee, nee, hij heeft niet gezongen, heeft anderen laten zingen en daarna 30 peso (en geen 20) betaald voor bewezen diensten. Bedje ingekropen, KingZ lag al onmiddellijk te ronken, was al de hele dag een beetje moe ;-). Ik nog wat CSI gekekn en rond 11u ook voor mij de lamp uit..

Morgen terug naar België, naar de sneeuw!!! Temperatuurshock!!!!

de playa...

de playa...again

de playa...and again

marachito della playa...

who's the (wo)men??

Tot: 0.089s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 52; dbt: 0.0622s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb