Rustday

Published: March 18th 2007

Playa del CarmenPlaya del CarmenPlaya del Carmen

All you can eat-Ontbijt
Uitgeslapen tot 7.30u... Nanna aan den lijven ondervonden dat ze overnacht 't warm-water-kraantje nog altijd niet hadden opengedraaid, baaaahhhh...een hele hoop beestjes kruipen overal door de kamer, eeeeekkkk...een hagedis in KingZ zijne rugzak!! Beslissing is vlug genomen om voor een ander (goedkoper) hotel te gaan zoeken, want dit is zijn 60$ echt niet waard! Eerst nog op z'n Amerikaans 'all you can eat' ontbijtbuffet gaan doen, mmm... en toen doelloos gaan taffelen in en om 't centrum. Uiteindelijk bij Hotel Playa del Sur beland: WAUW WAUW WAUW! Bleken achteraf Italiaanse, sympathieke uitbaters te zijn... (geen leperds dus!)

Tegen de middag naar ons nieuw optrekje vertrokken, gepakt en gezakt. Onderweg nog een korte pit-stop om hamaca te kopen en jawel, we hebben afgepingeld! Rond 13.00u zijn we opnieuw geïnstalleerd in ons ruim hotelkamertje/appartement (keuken en frigo inclus.) Op 't gemakske nog wat gelegen en gehangen, inkopen gaan doen en richting strand vertrokken...

AMAHOELA!!! Van massatoerisme gesproken!! We hebben nog een half uurke moeten taffelen eer we redelijk op ons gemak konden gaan zitten... wat int zonneke gelegen, plonske int water gedaan, crèmeke gesmeerd (meerdere keren want ze brandt hier!)

Rond 16.30u waren we terug op onze hotelkamer, doucheke genomen, voor de TV gaan liggen met nootjes en dorito's, moeten wel toegeven, ze draaien hier veel goeie films en series. Na een avondwandelingske door de hoofdstraat op aanraden van Enzo naar El Fogon gegaan...jammie jammie jammie!! Ons penske rond gegeten... Bij het buitengaan nog even heel duidelijk gemaakt dat we geen Gringo's zijn 'somos de Belgica, el pais de Enzo Scifo' :-) Teruggewandeld over Avenida 5, nog wat mensen zitten begapen en daarna bedje ingekropen om... nog wat TV te kijken: CSI, Criminal Minds, NCIS...

Playa del CarmenPlaya del Carmen
Playa del Carmen

onze vette hotelkamer/appartement

Tot: 0.036s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.018s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb