La pura vida,,,

Published: January 1st 2009

Hola amigos,

Vandaag met de vlieger richting Midden-Amerika vertrokken met als bestemming Costa Rica-San Jose. Tussenstop New York City!!
Op de vlieger toffe vragenlijstjes ingevuld, nee we zijn geen terroristen en nee we houden ons niet bezig met spionnage!! De rest van de vlucht was aangenaam, paar seizoenekes CSI en Without a Trace gekeken en spellekes gespeeld. Rond de middag lokale tijd aangekomen in NY, the big apple...en jawel, KingZ is zonder mopperen, mokkem, grommelen, schelden de VS ingeraakt , Nanna daarentegen had t aan de stok bij het inchecken, hehe! KingZ heeft al zijn diplomatie moeten bovenhalen zodat Nanna niet werd vastgezet (By the way not true!!) Al bij al is t daar allemaal wel meegevallen. 5u later hadden we onze vlucht naar San Jose, heel wat minder "luxe" als de eerste vlucht! Uiteindelijk om 9.30u geland op Costa Ricaanse bodem, zelfs de bagage is heel aangekomen :-)
Alles ging hier ook lekker vlot, we werden al opgewacht door een Tica met een plaatje "Mr.Conings"
In ons busje gestapt naar Sabana B&B waar we nog effe met de hoteleigenaar gezeverd hebben om dan tegen 11u (ondertussen al 24u wakker) in ons bed te kruipen. Veel hotel was er eigenlijk niet aan, eerder wat kamerkes...maja, het bed was het belangrijkste! Buenas noches!

Brussels - NYBrussels - NY
Brussels - NY

Ergens in de buurt van Nova Scotia
NY NY
NY

Starbucks coffee

Tot: 0.1s; Tpl: 0.023s; cc: 10; qc: 53; dbt: 0.0642s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb