cancun/ kis miami


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Quintana Roo » Cancun
August 15th 2012
Published: August 15th 2012
Edit Blog Post

hello

megerkeztem cancunba. ok minden. innen mar csak isla mujeres, ott 3 ejszaka es aztan vissza komppal a szarazfoldre, majd repter .. es ... hat igen..

egyebkent amitol feltem, h az eso vegigkiseri az utam, szserencsere felelem maradt. alig esett. az a bizonyos hurrikan amirol beszeltem megerkezett mexikoba, de akkor meg meridban voltam, es ott csak kisebb esozesek voltak.. mire quantana roo allmba ertem, addigra a hurrikannak nyoma sem volt. este esett par csepp eso, ennyi. a fotok hihetelen jok .. majd emglatjatok..

a mai nap az utazason kivul esemenytelenul telt.. reggeli utan a hazinenei javasolta h vegyek buszjegyet a kozelebbi buszmegnel, amit meg is tettem. aztan varakoztam a buszomra, ami csak 13.30kor indult.

amugy ma is tul kellett esnem a pakolason, amit meg mindig utalok. az angol szobatarsam jol fogalmazott//it is a mission// vagyis kuldetes ..

igaza van. minden alkalommal halal pontosan 1 es negyed orat vesz el az eeltembol..

a buszut utan megerkeztem cancun/ba. nem a hotel.zonaba, hanem cancun varosba. a hotelsoron nincsenek hostelek, csak 200usd hotelszobAK ..

cancun varos igazabol semmi ... par uzlet, ajandekbolt, etkezdek, mindne nagyon olcso.. na itt setaltam egeyt ma. csak h errol is legyen kep, itt is keszitetem fotokat.

holonap tehet meg itt, elmegyek a hotelsort megnezni. azt mondjak olyan mint miami... majd kiderul!

azert mar hianyoztok!puszi, udv, gergo

Advertisement



Tot: 0.091s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0575s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb