cancun napsutes, hullamok, eso


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Quintana Roo » Cancun
August 16th 2012
Published: August 16th 2012
Edit Blog Post

sziasztok, jo reggelt!

mieleottt lefekszem aludbni irok par sort. klassz volt a mai nap cancunban.

REGGELI UTAN fogtam a fenykepezogepem es elmentem busszal a hotelovezetbe. valoban mini miami.. 2 helyen szalltam le a buszrol, 2 helyen fotoztam. meg fotoztattam magam. delelott jo volt az ido, dog meleg volt. ami a szallodasort illeti, klassz, de jobban tetszett a pamafas vadregenyesebb strand tulumnal. tipikus party varos. persze az ocen itt is gyonyoru szinu.

aztan vissza a hostelbe a fenykepezogeppel, majd 2 franica gyerekkel visszamentunk furdeni. esore allt, aztan kesobb esett is az eso.. hatalmas, 2 meters hullamok voltak.. szinte nem lehetett ott hagyni a vizet. es a viz van vagy 30 fokos. 2x is esett, de kulonosebben nem zavart.. a fotok megvoltak napsutesben. talalkoztunk par mexikoi lannyal, veluk beszelgettunk egeszen sotetedes utanig. ugy kezdodott h az egyik megszolitott h szeretne egy fotot velem, mert pont ugy nezek ki, mint az egyik haverja.. klassz delutan volt, nagyon elveztem.

aztan sotetben jottunk vissza es aztan kajaltunk tusolos utan. van egy szuper hely/sajttal es egyeb finomsagokkla toltott palacsintat aarulnak.. mmmm..

holnap isla mujeres, utolso desztinacio. onnan mar csak repter es haza.

puszi, szep napot, udv, gergoci

Advertisement



17th August 2012

nice post.
thanks for the writings.

Tot: 0.115s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 48; dbt: 0.075s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb