Chitchen Itza

Mexico's flag
North America » Mexico » Quintana Roo » Cancun
July 13th 2009
Published: July 19th 2009

I Mexico har de 1 af de 7 nye vidundere. Dette er nogle gamle Maya templer som hedder Chichen Itza. Vi lejede en taxa for en hel dag og turen var paa 300 km. Vi sov hele vejen da vi ikke havde sovet forfaerdeligt meget, saa det var skoent. Det var virkelig flot at se de gamle templer og vi havde endda vores helt egen guide (paa 80) som gik rundt med os i to timer. Bagefter gik vi rundt og pruttede om priserne paa nogle MEGET specielle haandlavede masker, som de 200 forskellige boder alle sammen haevdede var deres eget vaerk og derfor var det mange penge vaerd. At man saa kunne koebe dem stort set alle steder - selv i Cancun fandt vi foerst ud af senere, men fuck det... Bagefter koerte vi ud til noget de kaldte "the hole in water" eller "The holy water", som var et 40 meter dybt hul i jorden hvor man kunne bade..Rigtig flot. Bagefter tog vi hjem og slappede af. Vi begyndte saa smaat at faa abstinenser saa vi maatte, naturligvis, drikke noget vodka. En liter roeg paa under en time og vi gik ud som et lys. Skoent:o)

Tot: 0.07s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0353s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb