Cancun

Mexico's flag
North America » Mexico » Quintana Roo » Cancun
July 6th 2009
Published: July 14th 2009

Endelig fremme i Cancun.. Vejret var sindsygt godt og da vi havde faaet vores kufferter STYRTEDE vi over i den foerste bar der laa udenfor lufthavnen og bestilte en drink.. Vi tog en taxa til vores hotel hvor vi fik smidt vores tasker og begav os mod stranden. Det tog os lidt tid at finde den for vi fandt ud af, at hotellet ikke ligefrem laa lige der hvor vi troede. Nemlig IKKE ud til vandet.. Saa det var lidt skidt, men heldigvis kostede det kun 120 (ca. 10 dollars) af deres Ongo Bongo penge at komme ind til byen med taxa.

Cancun centrum var ikkke overraskende bygget til de mange turister som hvert aar kommer til byen. En lang gade med dertil hoerende sidegader, kun med diskoteker, barer og spisesteder. Vi blev (som forventet) ogsaa taget godt og grundigt i roeven da vi har betalt overpris for alt i denne by. 45 dollars for indgang og fri bar paa de forskellige klubber. Drinksene var naturligvis de daarligste man overhovedet kunne opstoeve i byen. Men alligevel gjorde vi det hver aften.

Tot: 0.061s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0383s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb