Aug 4 SLO - Dogodek tedna


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Distrito Federal » Mexico City
August 4th 2005
Published: August 7th 2005
Edit Blog Post

Mexico City

15:00

ENO PISEM BOGU


Bog,

sedim na klopci sredi nakupovalnega centra, sokiran in srecen. Pred 10 minutami se mi je zgodilo nekaj neverjetnega.

Ze od ponedeljka poteka intenzivno iskanje sponzorja za mojo letalsko karto proti Tokiu.
Ponedeljek, torek - nobenega uspeha. Sele vceraj zjutraj se je japonec Hiroito podpisal kot prvi sponzor delnega zneska. Popoldan sem srecal prijaznega lastnika japonske restavracije, ki se je navdusil nad projektom in se odlocil prispevati svojih 200 do 400 dolarjev.

Noc sem prezivel v hisi prijateljice Pamele na jugu mesta. Neverjetna punca. Spoznal sem jo pred dobrimi dvemi meseci in ji razlagal o projektu EN SVET. Vceraj mi je pokazala njen nacrt, kako izvesti projekt EN SVET v njeni soseski.

Pred 10 minutami sem rahlo razocaran nad dnevom polnim zavrnitev pristopil do moskega srednjih let in ga prosil, ce mi posodi telefon. Rekel mi je, da ima telefon prazen in mi v roko potisnil 30 pesov, ces naj si kupim telefonsko kartico.

"Najlepsa hvala, vendar denarja ne sprejmem," je sledila moja instinktivno reakcija, ki ga je ocitno fascinirala. Zelel je izvedeti vec o meni. Po kratki predstavitvi sem mu povedal, da iscem sponzorja za letalsko karto do japonske.

"Fantina, se dobiva tukaj, na istem mestu ob 5h."

Morda bo on moj sponzor za letalsko karto...



Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0285s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb