Jul 20 - Accepted to the community


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Chiapas
July 20th 2005
Published: July 24th 2005
Edit Blog Post

Jul 20 - Accepted to the community

La Realidad, Chiapas, México
2:00

I woke up too late and missed the last truck to the village. I went to the guy in charge (he was different than yesterday), explained him my situation and he asked me if I have any proove of who I am. I showed him an artical about me in a known Mexican newspaper and after the consultation with the community, he let me stay as long as I want.

Today I spoke with many people and my admiration and respect to these warriors is bigger and bigger. I want to come back one day to spend a few months with them. I want to work with them on the fields, sleep in their houses and teach their children English and Math.

But now the time is not appropriate. For now, I found what I was looking for - I made friends with couple of Zapatistas and got a thorough overview of their life and thinking. Today I will catch the morning truck and continue my trip around Chiapas.

I sit on the bench and listen to the sound of the river and the criquets. Because of the light of the moon, I can see the great, quiet and peaceful jungle around us.

But I know this jungle is neither quiet nor peaceful. I am in one of the most conflictive parts of the world. There are 111 military bases of mexican army and paramilitary troops around us - probably more. Around us there are hundreeds of Zapatistas hidden, waiting for the order to fight. Virtually, we are in the middle of WAR.

In three hours, the truck will be waiting for me. I hope I will wake up this time.

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

Me desperté de masiado tarde y perdi el ultimo camion. Fui al hombre en cargo (que fue diferente que ayer) y le explicó mi situacion. Cuando me pedí la prueva de quien soy, le mostré el articulo en Reforma sobre mí. Despues de consulta con la comunidad me dejaron quedarme.

Hoy hablé con mucha gente y mi admiracion hacia estos guerreros esta creciendo.

Me gustaría gastar más tiempo con ellos pero ahora no es el tiempo apropriado. Para ahora, estoy satisfecho porque hice amistades con algunos de ellos y conseguí una perspectiva en su vida y pensamiento. En la mañana continuo mi viaje alrededor de Chiapas.

Estoy sentado en la banca y escucho el sonido del rio y los grillos. Por la luz de la luna puedo ver la grandesa de la selva tranquila.

Pero sé que esta selva no es tranqula. Estoy en el medio de la parte del mundo mas conflictiva. Hay 111 bases militares del ejercito mexicano y centenares de los Zapatistas armados adentro de la Selva, esperando la llamada para levantarse y luchar.

Aunque no se ve, estamos en el medio de la guerra.

En tres horas me espera camion. Espero que me levanto esta vez.

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


Prejsnjo noc sem spal sem na trdih klopeh in brez pokrivala. Sredi noci sem ves zmrzel iskal nekaj v kar bi se lahko zavil in nasel star plasticni najlon, pod katerim sem se kmalu zbudil ves premocen, na kar sem izkusil se vecji mraz.

Prezivel sem torej noc, vendar zjutraj sem zamudil tudi zadnji kamion, ki je sel proti mestu. Stopil sem torej do nadzornika (danes je bil nekdo drug) in mu razlozil situacijo. Vprasal me je, ce imam kakrsnokoli portdilo o tem, kdo sem in pokazal sem mu clanek o meni iz casopisa Reforma. Navdusil se je, govoril z vodilnimi v skupnosti in dovolili so mi, da ostanem kolikor casa hocem.

Danes sem govoril z vrsto ljudmi in moje obcudovanje in spostovanje do teh bojevnikov je vse vecje. Nekoc bi se rad vrnil in z njimi prezivel vsaj mesec dni. Rad bi z njimi delal na polju, spal v njihovih hisah in ucil njihove otroke matematike in anglescine.

Vendar zdaj ni cas za to. Nasel sem kar sem iskal - pridobil sem prijatelje med Zapatisti. Danes bom ujel jutranji avtobus in sel nazaj. Nameravam obiskati se indijance na drugem koncu dzungle, nekaj dni preziveti v San Cristobalu, v Tuxtli, obiskati Palenque ter pogledati Cañon Sumidero.

Sedim na klopi in poslusam sumenje crickov in reke. Zaradi svetlobe lune vidim prostrano in mirno dzunglo okrog nas.

Vendar vem, da ta dzungla ni niti tiha niti mirna. Nahajam se v enem najbolj konfliktnih delov sveta. Okrog nas je namrec nastavljenih 111 vojaskih baz mehiske vojske ter paravojaskih enot. Po dzungli je skritih stotine oborozenih Zapatistov cakajoc na poziv na boj. Prakticno, sem na ozemlju, kjer poteka VOJNA.

Situacija v kateri sem je zelo specificna. Da bi mi Zapatisti zaupali vec, je potreben cas. Prostor kjer se lahko gibam je omejen na zgolj nekaj kvadratnih metrov in skupnost opazuje vsak moj gib. Cez dve uri in pol me caka kamion, upam, da se bom tokrat zbudil.

Advertisement



Tot: 0.111s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0427s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb