san cristobal-elso benyomasok


Advertisement
Published: July 31st 2012
Edit Blog Post

sziasztok

itt most van este-gondoltam irok kicsit reszletesebben, mint reggel. szoval miutan ma felebredte-1 orat aludtam-kicsit meg rendezkedtem, meg tusoltam. aztan nyakamba vetttem a varost.

hamar bejartamilletbve a setalo utva vegere ertem, kozben megneztem szokas szerint a telmplomot a foterewn meg a masikat. a santo domingo- kozel hozzank, ahol a hostel taLALAHATO. SZERETEM A TEMPLOMOKAT. MEGNYUGTATANAK..

aztan ementem boklaszni.. felfedeztem h a san cristobal hegy a setalo utvatol nemw mewssze van-termeszetesen felmasztam ra.. nm ugy hegy, lepcsok visznek fel ra, de azert kell kapaszkodni...

klassz volt a kilatas, egyebkent egy templom van a tetejen, ami zarva voltinaltam jo par fotot,majd indultam lefele. kis kerulovel vissza a foterre, mert megneztem meg egy templomot.

amugy mikor visszatertem akkor voltak a legjobbak a fenyviszonyok. de nem fotoztam, mert mar igy is 900 kepnel tartok.. tuti parat majd torolni kell.. de nem baj!nektekmajd amugy is a BEST OF vewrziot mutatom meg.

amugy a lany baratasim soakt eszembe jutnak, amikor a piacon vagyok. minden varosban van-szotteseket, meg csecse-besceket arulnak.. szerintem megfesznetek, ha itt lennetek.EN IS-NEM BIRNAM CERNAVAL..nem leehetne titeket elrangatni onnan. de valasztani sem tudnatok. hiaba van 10000 meg 1000 bizsutok!meg en is vettem maagmnak par dolgot-pl inget, tolltartot, tollat, stb.. ennyit meg sosem vasaroltam magamnak..

rengeteget setalok-de annyira finom es OLCSO minden h sztem nem megy lefel semmi. maJD HA HAZAERTEM eldontitek.. 1500ft-bol meg lehet edessegestol ebedelni.. mindig vmi tortilla fele meg zoldseg meg kuolonfele husok.. az utcan aruljak..azert jo, mert igy nem kell konzervkajan elnem mnt argentina-ban meg chile-ben.

a penz egyebkent rendkivul fogyoeszkoz.. bar mostmar a nagy buszutakon tul vok, a kirandulasok is elenyeszoek lesznek. ugy ertem az eesznaposak, amik dragak.. nem kell aggodni, penzemnel vagyok, minden rendben!

jo lett volna ha a 2 perui lany jon velem, de sajnos.. masfele vitt az utjuk..amugy eddig minden nagyon jol alakul, remelem igy is marad!doranak, csillanak innen IS boldog szulpot kivanok!

puszi, udv, legeytek rosszak!g

Advertisement



Tot: 0.154s; Tpl: 0.013s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.1141s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb