egy nehez nap ...


Advertisement
Published: August 1st 2012
Edit Blog Post

hello

dzal tegnap eleg kaotikus es kalandos volt minden... erkezesem napjarol meg annyit h korulneztem delutan a varosban, tetszett minden, setaltam egy jo nagyot, felmentem a san cristobal hegyre is. ja.. ezekrol leeht h ma irtam, bocs..

tegnap jol indult minden, koran keltem, hatkor indultunk agua azul, palenque utvonalon.. a vizesesek szepek voltak, no nem uazu, de azert megerte megnezni oket. a bajok ezutan kezsodtek. miutan mexikoban meghamisitottak a valasztasokat, tuntetnek, me tegnap lezartak a palenque-i romokhoz vezeto utat.. 3 orara bergadtunk.. ugy tunt h nem dogjuk latni.. azTan beindultunk. a sofor mint az allat nyomta a gazt, igy maradt 30 percunk a romokra. eredetileg 3 h-t lettunk volna ott. azt mondom, lattam is meg nem is, mert ugyan vegigrohantam az egeszen es marha jo kepeket csinaltam, igazabol elcezni nem tudtam.. ez van.. ez bizos kijart nekem.. ami meg bosszanto h mindezert osszesen 10 orat ultema buszban, es hullamvasut szeru szerpentineken robogtam.. amugy a romok a legszebbeke egyike mexikoban.. holt faradtan ertem haza.

ma a sumidero kanyonban voltunk, most ertem haza. egy chilei meg egy amerikai gyerekkle eleg jol megertjuk egymast. ma ismertem meg oket a turan. a kanyon lelegzetallito eloben. sajnos a kepek nem adjak vissza a valosagot. az is erdekes h csak 1 ora autout innen de a klima sokkla melegebb es parasabb. ja-lattam krokodilokat a motorcsonakbol. a kanyon maga egy 42 km hosszu vakjat es csoankokkal tekentheto meg. ma sztem lazulas, esetleg par muzeum .. ha lesz kedvem hozza. a bakancsom a veget jarja,hat igen 7 eces a kicsike,sziciliaban lett felacatva.ragaszgatom, remenykedem, ujat nme veszek 40 ezerert... max marad a szandalom. a labam es az egeszsegem jol van. nagyon jol erzem magam.. kopp-kopp

pusz, udv mindenkinek

Advertisement



Tot: 0.088s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0561s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb