san cristobal de las casas


Advertisement
Published: July 30th 2012
Edit Blog Post

sziasztok



bocs h nem irtam, de nem volt idom. megerkeztem san cristobal de las casasba.egyszeruen gyonyoru. pedig nem dsoakt lattam meg belole.

egyebkent amiota nme irtam, annyi tiçortent h a kirandulas monte alban-ba nagyon tetszett, ami utana kovetkezett, az annyira nem. a kolostor amit megneztunk -mar sok ilyet llattam.. jo volt viszont a svedasztal megint ahol ettem, h ismet a kajrol is szo essek. este talalkoztam a lanyokkal, es megint voltam egy barban veluk, ahol latin zenet jatszottak. quantana mera pl... aztan vegigjartuk a tobbi bart is.. de no masnapossag.. 3 sort ittam

utolso napomon vegigjartamammvaros osszes templomat, meg egy muzeumot. itt most hosszu lenne nev szerint kepek nellkul.utana a lanyokkal evedeltem, majd elkoszontem tolul. megengedtek h furodjek, hasznaljam a hotel kenyelmet. aztan buszmeghallo. az ut jo volt. sajat tc volt, spanyl nyelven.. kepzeljetek, ertewm a filmeket.. nagyjabol.. buszke vok magamra... eggel van itt de lefekszem mert a buszon nem tudtam aludni.. aztyan a varos, majd holnap 2 kirandulas paleque es sumidero kanyon.

legyetek jok,hianyoztok, gergoci

Advertisement



Tot: 0.092s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0587s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb