Montréal (vanaf 28 januari)

North America » Canada » Quebec » Montréal
March 30th 2012
Published: April 1st 2012

Onze aankomst in Montréal was het begin van een intensieve reisperiode naar (en binnen) Montréal, Québec, Les Escoumins, Saint John en uiteindelijk Weymouth. We hebben de hele periode gecouchsurfed. Geweldig dat dat kon! Het nadeel van couchsurfen in de Westerse wereld is alleen dat mensen het over het algemeen druk hebben en hun privacy koesteren. Het kwam er op neer dat we letterlijk aan het ... Read Full Entry

Photos are below

De kas op het dak van Concordia UniversityDe kas op het dak van Concordia University
De kas op het dak van Concordia University

Hier waren meerdere studenten aan het studeren alsof het een bibliotheek was. Er was ook een gezellig koffiehoekje ingericht.

22nd April 2012

Tof.
Hoi Ciarán en Judith, zo kunstzinnig reisje zeg. Acrobatieken ook nog erbij. Ja kan ik me voorstellen dat je spierpijn gekregen hebt. Ik had het al na een week niet naar acrobatiek te zijn geweest. Mooie stad Montreal. Ik moet ook maar ene keer keer naar Canada, heb er meer verhalen van gehoord dat het er wat kunst betreft goed te behappen is daar. Ze zijn wel iets creatiever wat ijssculputen betreft. Binnekort 2 juni is er in Groningen weer nacht van de kunst en wetenschap. Ben benieuwd wat dit allemaal brengt. Heel veel plezier en fun daar in Canada. Liefs van Tineke

Tot: 0.064s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 20; dbt: 0.0409s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb