Ottawa en North Hatley -vanaf 10 januari-

North America » Canada » Ontario » Ottawa
March 3rd 2012
Published: March 3rd 2012

Vanuit McDonalds Corners vertrokken we naar Ottawa. We hebben nog steeds contact met onze vorige WWOOF hosts en Ross heeft inmiddels weer een provinciale prijs in de wacht gesleept voor zijn werk als energie consultant. Ottawa is de hoofdstad van Canada en hier is ook de zetel van het parlement. Hier werd al een hoop Frans gesproken, omdat Canada volgens de wet tweetalig is en je bij de overheid ... Read Full Entry

Photos are below

ZijdegeitZijdegeit
Zijdegeit

Genetisch gemodificeerde geit produceert zijde in haar melk.
Wally Dion - Star BlanketsWally Dion - Star Blankets
Wally Dion - Star Blankets

Quilting is populair in Canada. Deze quilts zijn echter niet van stof gemaakt maar van printplaten zoals je die in computers vindt.
Sebastien op langlaufski'sSebastien op langlaufski's
Sebastien op langlaufski's

In Parc Mont Orford
Donia droogt ZorroDonia droogt Zorro
Donia droogt Zorro

Een hevige regenbui verrastte Zorro buiten en vanwege zijn lange drijfnatte haar besloten we hem maar even te helpen

4th March 2012

Goedemiddag!
Hoi Judith en Ciarán, het wordt wel steeds spannender met jullie verhalen hoor. Op een groot meer schaatsen en dat is nog niet open. Prachtig lijkt me dat, wel jammer dat jullie er niet op hebben geschaatst. Zie dat jullie ook geschilderd hebben, ben wel benieuwd wat jullie dan schilderen of is dat meer voor onderhoud schilderen. Ik denk natuurlijk aan kunstschilderen. Bedankt voor je berichtje Judith, ja ik wil wel weten wat jullie allemaal beleven. Erg leuk om allemaal te volgen. Tot de volgende blog. Liefs van Tineke

Tot: 0.074s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 41; dbt: 0.0437s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb