It's showtime!


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » British Columbia » Vancouver
September 15th 2007
Published: September 16th 2007
Edit Blog Post

Granville IslandGranville IslandGranville Island

Mmmmm, market ...
Zjutraj smo sli Laurel, Walker (njen frend, ki je zaradi spleta okoliscin prespal v najini sobi) in jaz do Granville islanda. Ker je sobota, je pac treba iti na trznico! In smo sli. Ceprav pokrita, je ta trznica enostavno - mega. Stojnica pri stojnici, guzva kar znosna in prijetna (?), na voljo pa je vse od (itak da pretezno organic) sadja, zelenjave, cokolade, homemade fudge (live demonstration), sira, cajev, mesa, rib, zelisc, pekarnic do ostalih miksov kultur in kar imajo najboljsega ponuditi (tudi svileni izdelki, recimo). Vzela sem en fig anise bun pri Terra Breads, onadva nekaj drugega in smo se vsedli zunaj. S pogledom na Yaletown, menda najdrazje stanovanjsko naselje v Severni Ameriki (BOJDA, tako se govori). Ah.
Ker sta bila oba dokaj zaspana, Walker pa se prekrokan, sta jo mahnila domov, jaz pa sem se ostala in oblezla vse trgovinice, po katerih se mi je tozilo ves ta cas. Granville island je meka za razne jadralske in obmorske zadeve, zato je v uzitek vse tudi samo gledati. Potem pa sem zavila gor po 4th avenue in skocila sem in tja se v kaksno trgovino, pa na apple-ginger-carrot juice v Sejuice me (I freaking love Vancouver's healthy lifestyle), potem pa
LunchLunchLunch

overlooking Burrard bridge
- trararaaaaaaa - v Capers. Oh, Capers, kraj nesrecnega imena. 😊 Sla sem samo skozi in sline so se mi cedile ob vseh (organic) dobrotah ... mmm ... Spomnila sem se, da lahko kupim nekaj za kosilo, in tudi sem: sveze butternut squash raviole. Sla sem na campus "domov" ter iz preostale zelenjave in omenjenih raviolov naredila kosilo. Finger-lickin' good.
Okoli sedmih je prisel Viet in z Laurel sva ga pricakali na village postaji. Ko je stopil dol z busa, sva kaksno minuto kricala, se objemala, preglasala drug drugega, potem pa smo skupaj se s Kil Moonom odsli do Wreck beach (objemanje etc. je bilo se vedno in progress). Ker smo bili ze res pozni, smo sli samo dol po ubijalskih stopnicah in potem nazaj gor, potem pa v village na sushi. Love it! Sedaj pa sem tik pred tem, da grem ven z Vietom, in to v Celebrities - the GAY bar on Davie I've heard so much of and always wanted to go to!!!!!!!! Soooo stoked!


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

Granville IslandGranville Island
Granville Island

Whee, birdies! Amusement lasts till they steal your lunch. Then they become scavenger bastards.
Wreck beachWreck beach
Wreck beach

Once again, I wish I were still a UBC student.
SusiSusi
Susi

I proudly present my favorite food.


Tot: 0.36s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 83; dbt: 0.1688s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb